مسی بدون مشکل تمرین کرد؛ غیبت احتمالی مدافع چپ بایرن در بازی جمعه

مسی بدون مشکل تمرین کرد؛ غیبت احتمالی مدافع چپ بایرن در بازی جمعه

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی در فاصله 48 ساعت تا بازی مقابل بایرن مونیخ بدون هیچ مشکلی تمرین کرد و با آمادگی کامل به بازی مقابل باواریایی ها می رسد. مسی که در بازی مقابل ناپولی دچار مصدومیتی جزئی شده بود، کاملا ریکاوری کرده است و جمعه به میدان خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، امروز مسی بانداژ را از پای خود برداشت اما با محافظ بازی کرد. به هر صورت به نظر می رسد که ستاره آرژانتینی در آمادگی کامل به سر می برد در حال حاضر تنها بازیکن بارسلونا که شرایط نامشخصی دارد، دمبله است که در لیست سفر به لیسبون قرار گرفته اما احتمال حضورش در مقابل بایرن مونیخ خیلی کم است.

در نقطه مقابل آلفونس دیویس مدافع کناری بایرن مونیخ به علت مصدومیت امروز تمرین نکرد و شاید به غایب بزرگ فلیک در بازی پیش رو تبدیل شود. دیویس یکی از بازیکنان مهم فصل بایرن مونیخ بوده است که با سرعتش در دفاع و حمله نقش موثری داشته است. اگر دیویس به بازی جمعه نرسد به نظر می رسد که لوکاس هرناندز فیکس خواهد بود. لوکاس توان حضور در هر دو پست دفاع میانی و دفاع چپ را دارد و تجربه بازی کردن مقابل بارسلونا در لالیگا را هم دارد چرا که سالها در اتلتیکو بازی کرده است.

4125