آغاز مذاکرات یوونتوس با رم برای جذب ادین ژکو

آغاز مذاکرات یوونتوس با رم برای جذب ادین ژکو

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی اسپورت ایتالیا، باشگاه یوونتوس رسما مذاکرات خود را با باشگاه آ اس رم برای خرید ادین ژکو آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، با انتصاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس، این تیم در این تابستان به دنبال جذب یک مهاجم تمام کننده است و گزینه‌هایی مانند الکساندر لاکازت، میلیک و آلوارو موراتا پیرامون این باشگاه مطرح است. میلیک یکی از بازیکنانی بود که از مدت ها پیش مد نظر یوونتوس قرار داشت و مائوریسیو ساری هم به او علاقه‌مند بود اما ناپولی برای این بازیکن 50 میلیون یورو می‌خواهد. آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، یکی دیگر از گزینه های یوونتوس برای خط حمله است. این بازیکن از سال 2014 تا 2016 در جمع بیانکونری ها بوده و کاملا با فوتبال ایتالیا آشنایی دارد.

اما اکنون به ادعای اسپورت ایتالیا، یوونتوس مذاکرات اولیه‌ی خود را با رم برای خرید ادین ژکو آغاز کرده است. این ملی پوش بوسنیایی تا سال 2022 با رم قرارداد دارد. ژکو در تابستان گذشته از اینتر پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت تا در رم بماند. او در 43 بازی برای رم در این فصل، 19 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل داده است. ادین ژکو رسما از سال 2016 به لیگ ایتالیا آمد.

1470