گرد و خاک ویارئال در نقل و انتقالات؛ سه خرید سرشناس با 13 میلیون

گرد و خاک ویارئال در نقل و انتقالات؛ سه خرید سرشناس با 13 میلیون

خبرگزاری فوتبالی - ویارئال سه بازیکن درجه یک را با قیمتی ارزان به خدمت گرفت. در حقیقت در عرض سه روز اخیر، کوکلن، پارخو و کوبو با 13 میلیون یورو راهی ویارئال شدند.

به گزارش فوتبالی، پارخو کاپیتان فصل گذشته والنسیا در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 20 میلیون یورو می ارزد و به نظر می رسد که مدیران ویارئال با سه اقدام استادانه توانستند ترکیب تیمشان را برای فصل 21-2020 تقویت کنند. پارخو هافبک تیم ملی اسپانیا به عنوان بازیکن آزاد راهی ویارئال می شود. البته والنسیا بر اساس عملکرد وی ممکن است دو میلیون یورو دریافت کند. زردپوشان برای خرید فرانسیس کوکلن فقط 6.5 میلیون یورو نقد به علاوه دو میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداختند. در حقیقت ویارئال برای دو بازیکنی که قطعا در ترکیب فصل آینده اش فیکس می شوند، در بیشترین حالت 10.5 میلیون یورو هزینه خواهد کرد که مبلغ قابل قبولی است.

از سویی ویارئال توانست تاکفوسا کوبو پدیده ژاپنی رئال مادرید را هم قرضی بخرد. تاکه مشتریان زیادی داشت اما این ویارئال بود که توانست از رقبا سبقت بگیرد و او را بخرد. تیم زردپوش برای یک سال خرید قرضی وی 2.5 میلیون یورو پرداخت. بدین ترتیب می توان گفت که ویارئال با فقط 13 میلیون یورو توانسته سه بازیکن ارزشمند را برای اونای امری بخرد که او می تواند فیکس شود.

4125