لیست بارسلونا در سفر به لیسبون مشخص شد؛ حضور غیرمنتظره دمبله

لیست بارسلونا در سفر به لیسبون مشخص شد؛ حضور غیرمنتظره دمبله

خبرگزاری فوتبالی - لیست بارسلونا برای سفر به لیسبون برای بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ در روز جمعه همراه شد.

به گزارش فوتبالی، لیگ قهرمانان اروپای امسال به شکلی متفاوت و تک بازی برگزار می شود که اگر بارسلونا بتواند به نیمه نهایی برسد همچنان در لیسبون خواهد بود. بوسکتس و ویدال پس از سپری کردن محرومیتشان به لیست برگشته اند. دمبله با وجود مصدومیت با تیم سفر می کند تا اگر ریکاوری کرد بتواند در مراحل بعدی حضور داشته باشد. بریتویت دانمارکی هم با بارسا سفر کرده تا اگر تعداد زیادی از بازیکنان بارسا به کرونا مبتلا شدند، بتوانند جایشان را در لیست بگیرند.

قطعا مهمترین نکته لیست 26 نفره بارسلونا حضور دمبله است که شش ماه پیش در فنلاند مورد عمل جراحی قرار گرفت و هنوز برنگشته است و به بازی مقابل بایرن مونیخ نمی رسد اما شاید در نیمه نهایی یا فینال حاضر شود که البته بعید به نظر می رسد. اومتیتی به علت مصدومیت و آرتور به علت یاغی گری از لیست سفر به لیسبون خط خوردند و تنها غایبان بارسلونا در این سفر خواهند بود. از تیم آکادمی نیز اینیاکی پنیا دروازه بان، رونالد ارائوخو و اسکار مینگوئزا در پست مدافع میانی، ریکی پوچ، مونچو رودریگز، جاندرو اوریانا و اودویت ریس  در خط هافبک و فاتی و کونراد دلافوئنته در خط حمله حضور دارند.

لیست بارسلونا برای بازی لیسبون بدین شرح است: ترشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، سوارز، مسی، دمبله، نتو، لنگله، گریزمان، جوردی آلبا، بریتویت، سرجی روبرتو، دی یونگ، ویدال، جوردی آلبا، بریتویت، روبرتو، دی یونگ، ویدال، جونیور، اینیاکی پنیا، ریکی پوچ، آنسو فاتی، آرائوخو، مونچو، مینگوئزا، کونراد، ریس، ژاندرو.

4125