سرمربی اسبق یوونتوس هدایت برشا را برعهده گرفت

سرمربی اسبق یوونتوس هدایت برشا را برعهده گرفت

خبرگزاری فوتبالی - لوئیجی دل نری که سابقه‌ی هدایت باشگاه آ اس رم و یوونتوس را در کارنامه‌ی خود دارد، رسما به عنوان سرمربی برشا انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، لوئیجی دل نری که در فصل 2010/11 هدایت یوونتوس را برعهده داشت و عملکرد ضعیفی هم در این تیم داشت اکنون به عنوان سرمربی برشا انتخاب شده است. نکته‌ی جالب اینکه دل نری آخرین سرمربی یوونتوس پیش از آغاز روند 9 قهرمانیِ پیاپی بیانکونری ها در اسکودتو بوده است. او در فصل 2010/11 با یوونتوس در جایگاه هفتم سری آ قرار گرفت و توسط آنیلی از کار برکنار شد و جای خود را به آنتونیو کونته داد.

برشا در این فصل از لیگ ایتالیا در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و به سری بی سقوط کرد. اکنون این تیم برای بازگشت به سری آ، لوئیجی دل نری را به عنوان سرمربی استخدام کرده است. دل نری پس از اینکه در فصل 2016/17 با اودینزه ناکام مانده و از این تیم اخراج شد، دیگر هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفت. دل نری که در حال حاضر 69 سال دارد مدتی پیش به عنوان مدیر فنی باشگاه برشا انتخاب شده بود، اما اکنون سران این باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفته‌اند که لوئیجی دل نری را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنند.

1470