عملیات غیرممکن شاهین برای بقا/ شاهین بی بال و پر، سقوط می کند؟

عملیات غیرممکن شاهین برای بقا/ شاهین بی بال و پر، سقوط می کند؟

خبرگزاری فوتبالی- شاهین شهرداری بوشهر یا همان شاهین بوشهر معروف، با عملکردی ضعیف در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، شاهین بوشهر پس از حضور مهدی پاشازاده روی نیمکت این تیم نتوانست نتایج خوب خود با میشو را تکرار کند تا در آستانه سقوط دوباره به لیگ یک قرار بگیرد.

با توجه به نتایج دو هفته اخیر شاید به جرات بتوان گفت شاهین بوشهر می تواند اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول (جام آزادگان) باشد. تنها 180 دقیقه به پایان لیگ نوزدهم مانده اما همچنان تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده به صورت قطعی مشخص نیست.

 نتایج بازی‌های هفته گذشته ثابت کرد که به هیچ وجه نمی‌توان بازی‌های دو هفته پایانی را پیش‌بینی کرد. اگر اکثر تقابل‌های هفته بیست‌ونهم نتایجی شبیه به هم داشته باشند، روز آخر لیگ برای این تیم‌ها حساسیت بالایی خواهد داشت، گرچه پس از تساوی شاهین بوشهر با تراکتور شرایط برای شاگردان مهدی پاشازاده بسیار سخت شد.

اگر بخواهیم نگاه منطقی به وضعیت شاهین بوشهر داشته باشیم، باید بگوییم که آنها شانس زیادی برای بقا ندارند. این تیم باید هر دو بازی پایانی‌اش مقابل صنعت نفت در آبادان و استقلال در بوشهر را با پیروزی پشت سر بگذارد و منتظر ناکامی پارس جنوبی و پیکان در هر دو بازی باشد تا در لیگ برتر بماند، اتفاقی که رخ دادن آن بسیار سخت است. شاید بازی با صنعت نفت برای این تیم خیلی مشکل نباشد چون آنها شانسی برای کسب سهمیه ندارند اما برعکس استقلال که حالا با شکست سپاهان در جام حذفی انگیزه مضاعفی پیدا کرده قطعاً برای پیروزی و کسب سه امتیاز در روز پایانی و آقای گل شدن دیاباته و آماده شدن برای دربی پایتخت به زمین بوشهر می‌رود تا سهمیه‌اش را بگیرد.

شاهین بوشهر در بخش مدیریتی امسال عمل مناسبی نداشته است و بوشهری ها با تغییر مربیان متعدد و از دست دادن زمان، امتیازات زیادی را به حریفان داده اند.

آمدن میشو به شاهین تیم را در شرایط خوبی قرار داد و بازی های این تیم با هدایت مربی کروات این نوید را داد که شاهین وضعیت خوبی در جدول پیدا خواهد کرد اما بعد از رفتن او و ماجرای ویروس کرونا شاهین لطمه زیادی خورد. پس از نیامدن میشو شاهین باز هم با مهرداد کریمیان شروع به کار کرد و دوباره امتیاز از دست داد و نتوانست فاصله خود را با رقبا کمتر کند.

شاهین بوشهر در حا حاضر با 22 امتیاز در آستانه سقوط قرار گرفت چرا که با منطقه امن در فاصله ۲ هفته به پایان، پنج امتیاز فاصله دارند.

7655