پرسپولیس برای دربی مدافع چپ ندارد

پرسپولیس برای دربی مدافع چپ ندارد

خبرگزاری فوتبالی- تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی قرار استروز 5 شهریور در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال صف آرایی کند  در که همچنان با مشکل عجیبی به نام نبود مدافع چپ دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت رباط صلیبی محمد انصاری و مصدومیت محسن ربیع خواه و محمد نادری در کنار مشکلات این بازیکن با باشگاه کورتریک بلژیک پرسپولیسی ها را در موقعیتی خطرناک برای نیمه نهایی جام حذفی و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است. در بازی های اخیر پرسپولیس وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفت و باوجود عملکرد قابل قبول، نمایش درخشانی را ارائه نکردند تا نگرانی یحیی گل محمدی برای بازی حساس نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال به اوج خود برسد.

در آخرین مسابقه دو تیم یحیی گل محمدی از محمد انصاری در دفاع چپ استفاده کرد اما نمایش او به حدی ضعیف بود  که در اواسط بازی جای خود را به محمد نادری داد. نادری در آن بازی با عملکرد بسیار خوب  خود روی حملات تیم پرسپولیس تا رسیدن به گل تساوی نقشی کلیدی ایفا کرد. یحیی گل محمدی امیدوار است که با رفع مصدومیت نادری و حل مشکلات این بازیکن با باشگاه کورتریک این مدافع مطمئن خود را برای بازی 5 شهریور در مقابل استقلال در اختیار داشته باشد.

با توجه به انگیزه بالای این روزهای بازیکنان استقلال قطعا استقلال با حفظ این روند می تواند برای مدافعان پرسپولیس خطرناک باشد و هر اشتباه ممکن است باعث شکست در نیمه نهایی جام حذفی و از دست رفتن جام برای پرسپولیسی ها باشد.در صورتی که نادری به بازی دربی برسد، خیال گل محمدی راحت می شود اما در غیر این صورت و باتوجه به مصدومیت انصاری و ربیع خواه، احتمالا وحید امیری یا شجاع خلیل زاده مهره ثابت پرسپولیسی ها در این پست خواهد بود.

کادرفنی پرسپولیس کار سختی برای بازی با استقلال برای انتخاب مدافع چپ دارد و باید دید که در نهایت چه بازیکنی در این پست برای سرخپوشان به میدان می رود.

7655