مربی سابق آرژانتین: مسی مثل مارادونا اهل ماجراجویی نیست

مربی سابق آرژانتین: مسی مثل مارادونا اهل ماجراجویی نیست

خبرگزاری فوتبالی –مربی سابق تیم ملی آرژانتین اعتقاد دارد مسی بارسلونا را ترک نمی‌کند چون اهل ماجراجویی نیست. او قطعا در بارسا می‌ماند.

به گزارش فوتبالی، فرناندو سینیوری که در زمان حضور مارادونا، مربی بدنساز تیم ملی آرژانتین بوده است در جدیدترین گفت و گوی خود به fanpage.it گفت: لئو به اینتر نمی‌رود. او منطقه امنی که در بارسلونا دارد را رها نمی‌کند. او مثل مارادونا اهل ماجراجویی نیست. هیچکس در آرژانتین تصور نمی‌کند که مسی بارسلونا را ترک کند زیرا آن جا خانه اوست. او در بارسلونا غرق شده و با همه چیز در آن جا آشناست.

سینیوری در ادامه درباره احتمال جدایی مسی از بارسلونا افزود: جدایی مسی از بارسلونا اتفاق هوشمندانه‌ای در زندگی کاری مسی نیست. چه به اینتر برود و چه به باشگاهی دیگر. فکر می‌کنم اگر بارسلونا با حضور چند بازیکن تقویت شود، او قطعا در بارسا خواهد ماند.

سینیوری درباره انتخاب یک نفر از بین دیگو مارادونا و لیونل مسی می‌گوید: مارادونا یک رهبر کاریزماتیک بود که مدیریتش کار آسانی نیست. در حالی که مسی پیش زمینه و سابقه دیگری دارد و سریعا جوش نمی‌آورد. در ۲ سال گذشته او رفتاری متفاوتی از خود بروز داده و بلوغی نشان داده که البته مارادونا قبل از او به آن رسیده است.

1101