خوشحالی هالند از منتفی شدن انتقال سانچو به منچستریونایتد

خوشحالی هالند از منتفی شدن انتقال سانچو به منچستریونایتد

خبرگزاری فوتبالی  - ارلینگ هالند از عدم پیوستن جیدون سانچو به منچستریونایتد ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد که در انتظار دریافت پاس گل‌های بیشتر از سوی این بازیکن است. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسید که سانچو پس از توافق شخصی برای دریافت دستمزد هفتگی 220 هزار پوندی با منچستریونایتد تابستان امسال به این تیم منتقل شود اما دورتموند هنوز اجازه این انتقال را صادر نکرده است. باشگاه آلمانی تا تاریخ 10 آگوست ( 20 مرداد ) برای مدیران یونایتد ضرب الاجل تعیین کرده بود که پیشنهادشان را به صورت رسمی برای خرید این بازیکن به مبلغ 120 میلیون یورو ارائه دهند. اما این اتفاق رخ نداد تا بازیکن تیم ملی انگلیس به همراه سایر بازیکنان لوسین فاوره به اردوی پیش فصل در سوییس برود. ارلینگ هالند درباره شرایط پیش آمده و ادامه حضور سانچو در این تیم گفت: " جیدون بازیکن فوق العاده‌ای است. من بسیار خوشحالم که او در تیم خواهد ماند. اطمینان دارم که او چندین موقعیت گلزنی برایم فراهم می‌کند اما من نیز همین کار را برایش انجام خواهم داد. "

پیش از این چند بازیکن دیگر دورتموند از جمله اکسل ویتسل و امره جان نیز خوشحالی خود را از ادامه حضور سانچو در این تیم ابراز کرده بودند. 

1811