سایت رسمی بارسلونا: یک نفر از اعضای تیم کرونا دارد

سایت رسمی بارسلونا: یک نفر از اعضای تیم کرونا دارد

خبرگزاری فوتبالی – سایت باشگاه بارسلونا از ابتلای یک نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا خبر داده اما نام آن بازیکن را افشا نکرده است.

به گزارش فوتبالی، طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها قرار بود تعدادی از بازیکنان بارسلونا که به طور قرضی در تیم‌های دیگر بازی می‌کردند و خریدهای جدید این تیم، پس از گذراندن آزمایشات پزشکی مربوط به کووید ۱۹ تمرینات پیش فصل خود را آغاز کنند.

روز گذشته تست‌های پزشکی از بازیکنانی که قرار شده بود تمرینات پش فصل را آغاز کنند گرفته شد و حالا طبق اعلام رسمی سایت بارسلونا پاسخ تست یکی از بازیکنان مثبت از آب درآمده . این بازیکن که نامش توسط سایت باشگاه اعلام نشده هیچ نشانه و علامتی از ابتلا به این ویروس ندارد. طبق اعلام سایت هم او حال عمومی خوبی دارد و در خانه‌اش قرنطینه شده است.

باشگاه بارسلونا اعلام کرده تست کرونای تمام افرادی که با این بازیکن در ارتباط بوده‌اند مورد برسی قرار گرفته است اما این بازیکن با هیچ یک از بازیکنان تیم اصلی که قرار است فردا به لیسبون سفر کنند در ارتباط نبوده است.

پیشتر اسامی پدری، ترینکائو،‌ماتئوس فرناندز، ژان کلیر تودیبو، موسی واگو، کارلوس آلنیا، رافینیا، خوان میراندا و اوریول بوسکتس برای حضور در تمرینات پیش فصل بارسلونا اعلام شده بود و احتمالا فردی که کرونا گرفته یکی از بازیکنان فوق است.

1101