گزارش توتو اسپورت؛ ورودی‌ و خروجی‌های احتمالی یوونتوس برای فصل بعد

گزارش توتو اسپورت؛ ورودی‌ و خروجی‌های احتمالی یوونتوس برای فصل بعد

خبرگزاری فوتبالی – رسانه توتو اسپورت در گزارشی، ورودی و خروجی‌های احتمالی یوونتوس را بررسی کرده است.

به گزارش فوتبالی، در یوونتوس یک انقلاب رخ داده. آن‌ها ساری را برکنار کردند و پیرلو را به جای او روی نیمکت نشاندند. یک انتخاب پر ریسک که باید دید چه سرانجامی خواهد داشت.

در همین زمینه بنا به گزارش‌های منتشر شده در روزنامه تورینی توتو اسپرت، یوونتوس می‌خواهد تعدادی از بازیکنانش شامل سامی خدیرا، گونزالو ایگواین، ماتیا دی‌شیلیو، داگلاس کاستا، بلیز متویدی،‌ الکس ساندرو و دنیله روگانی را کنار بگذارد. میرور هم اعلام کرده آرون رمزی هم از این باشگاه جدا خواهد شد.

در گزارش‌ها اعلام شده، ایگواین به لیگ اروپا خواهد رفت و متویدی که همین حالا هم با تیم اینتر میامی به توافق رسیده و در تیم بکهام به فوتبال ادامه می‌دهد. آینده ۶ بازیکن دیگر برای فصل بعد نامشخص است و به زودی معلوم خواهد شد.

رائول خیمنز، آرکادیوش میلیک، ادین ژکو، سباستین اسپوزیتو، آندرا پینامونتی و الکساندر لاکازت نام‌هایی هستند که در اطراف یوونتوس برای تقویت خط حمله شنیده می‌شوند. جیان لوئیجی بوفون و بونوچی هم در یوونتوس می‌مانند.

این رسانه درباره کادر مربیگری پیرلو هم نوشته روبرتو بارونیو به عنوان دستیار در این تیم به فعالیت خواهد پرداخت. او قرار بود پیش از این هم به عنوان دستیار پیرلو در تیم زیر ۲۳ سال یوونتوس حضور پیدا کند.

1101