نقل و انتقالات میلان در ۵ سال اخیر؛ هر روز غیر ایتالیایی‌تر از دیروز!

نقل و انتقالات میلان در ۵ سال اخیر؛ هر روز غیر ایتالیایی‌تر از دیروز!

خبرگزاری فوتبالی – میلان هر سال بیشتر از قبل بازیکنان ایتالیایی خود را کنار می گذارد.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش کالچو مرکاتو، سال پیش و در جریان فصل ۱۵-۲۰۱۴ در ترکیب تیم میلان ۱۸ بازیکن ایتالیایی حضور داشته و این تیم خونی ایتالیایی در وجود خود حس می‌کرد. این تعداد فصل بعد به ۱۵ نفر و فصل بعد از آن به ۱۲ نفر رسید. همچنین در ترکیب تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ تعداد میلانی‌ها ۵ نفر بود اما اخیرا تنها رومانیولی و دوناروما از میلان به تیم ملی ایتالیا دعوت می‌شوند.

وضعیت حضور غیر ایتالیایی‌ها در میلان هر روز جالب‌تر می‌شود و با توجه به جدایی بازیکنانی چون کالابریا و بوناونتورا و همچنین اهداف نقل و انتقالاتی میلان شامل دامفری،‌ اوریر، میلنکوویچ و باکایوکو میلانی‌ها هر روز بیشتر از قبل غیر ایتالیایی می‌شوند.

در فصل گذشته تنها کالابریا، بوناونتورا، کونتی، روانیولی، گابیا و برادران دوناروما ایتالیایی بودند. یعنی تنها ۷ نفر. فصل قبل تر هم کالابریا، بوناونتورا، بورینی، کونتی، رومانیولی، برتولاچی، آباته، کالدرا، پلیزاری، کوترونه و برادران دوناروما ایتالیایی‌های روسونری را تشکیل می‌دادند. یعنی ۱۲ نفر.

به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت میلان هر فصل بیشتر از قبل غیر ایتالیایی می‌شود. نمی‌توان گفت چنین مسئله‌ای در ناکامی چند سال اخیر آن‌ها تاثیر داشته اما روزگاری میلان با حضور مالدینی و باره‌سی، بازیکنانی با دی‌ان‌ایی کاملا ایتالیایی در تیم خود داشت.

1101