زنده‌روح: از گلزنی برزای خوشحال شدم و با او شوخی کردم

زنده‌روح: از گلزنی برزای خوشحال شدم و با او شوخی کردم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی با پرسپولیس برای ما آسان نخواهد بود با اینحال شرایط ما طوری است باید مثل بازی‌های قبلی امتیاز بگیریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری فارس، احمدرضا زنده روح در مورد پیروزی بیرون از خانه گل‌گهر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. می‌دانستیم نفت مسجد سلیمان تیمی خیلی خوب با شکل خوب در کار دفاعی و حمله‌ای است اما هدفمان این بود که مثل بازی‌های قبل ببریم و با امتیاز از زمین خارج شویم. 

هافبک تیم گل‌گهر ادامه داد: خیلی زود به گل رسیدیم و جلو افتادیم. باز هم ترس از دست دادن نتیجه باعث شد با دو اشتباه دو گل دریافت کنیم اما بچه‌ها با تمرکزی که داشتند و با تلاشی که کردند توانستیم کامبک بزنیم و سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. به نظرم این سه امتیاز، مهمترین سه امتیاز فصل ما تا اینجا بود و باعث شد شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم.

زنده روح در مورد شوخی جالبی که با بهنام برزای انجام داد و موی او را کشید، عنوان کرد:‌ همه بچه‌ها از این اتفاقی که برای بهنام برزای افتاد خوشحال شدند. واقعا حقش بود، او سطح فنی قابل قبولی دارد. شرایطی بود که بازی نمی‌کرد اما خوشبختانه توانست در این بازی هم به خودش هم به ما کمک کند تا برنده باشیم.

بازیکن گل‌گهر تصریح کرد: امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد. جو خوبی در تیم ما وجود دارد و رفاقت خیلی خوبی بین بازیکنان وجود دارد. بهنام را از صمیم قلب دوست دارم. به خاطر اتفاقی که برایش افتاد خیلی خوشحال شدم و به همین خاطر بعد از گلزنی با او شوخی کردم. این می‌تواند نشانه رفاقت زیاد در تیم ما باشد و امیدوارم همیشه ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پاداش بازیکنان تیم گل‌گهر زیاد و بعضا به اندازه قرارداد بازیکنان دیگر تیم‌ها است، گفت: این حرف‌ها از جانب هرکسی باشد اصلا جالب نیست و تمایلی ندارم در مورد آن صحبت کنم. نمی‌دانم منظورشان از پاداش زیاد چیست، هرباشگاهی شرایط خودش را دارد و نباید نتیجه نگرفتن تیم‌های دیگر یا هر اتفاق دیگری را به این موضوع ربط داد. 

زنده‌روح در مورد بازی هفته بیست و نهم مقابل پرسپولیس و اینکه آیا با توجه به قهرمانی حریف بازی آسانی برای گل‌گهر خواهد بود، اظهار داشت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. چه نتیجه بگیرد و قهرمان شود چه نتیجه نگیرد و قهرمان نشود. این تیم هواداران زیادی دارد و آن‌ها انتظار دارند در هر شرایطی تیمشان با تمام توان بازی کند و برنده باشد. بازی آسانی برای ما نخواهد بود. با اینحال شرایط ما طوری است که برایمان فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی و با چه شرایطی قرار می‌گیریم. باید مثل بازی‌های قبلی هم امتیاز بگیریم و این روند را ادامه بدهیم.

وی در مورد بقای گل‌گهر در لیگ برتر گفت: تا الان از نظر روحی، فنی و یکدلی به هرآنچه که تیم باید داشته باشد، رسیده‌ایم. شرایطمان خیلی خوب شده و خیلی امیدوار هستیم که در این هفته باز هم امتیاز بگیریم تا خیالمان بابت ماندن در لیگ برتر راحت شود.

4731