آمادگی بالای دمبله در تمرینات بارسلونا

آمادگی بالای دمبله در تمرینات بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی – به نظر می‌رسد عثمان دمبله از آمادگی خوبی برای دیدار مقابل بایرن مونیخ برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، تیم بارسلونا برای دیدار مقابل بایرن مونیخ، صبح فردا عازم لیسبون می‌شود. آن‌ها می‌خواهند برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۵ قهرمان این رقابت‌ها شوند اما کار سختی در دیدار مقابل باواریایی‌ها دارند. در لیست بارسلونا برای این بازی بجز مارتین بریث ویت و ساموئل اوم‌ تیتی، تمام بازیکنان حضور دارند و ستین با دست کاملا باز پای به مسابقه می‌گذارد.

نکته مهم در لیست ستین، حضور عثمان دمبله است. این بازیکن فرانسوی در جلسات تمرینی جوری کار کرده که انگار خرید جدیدی برای ستین است. ستین در دیدار مقابل ناپولی هم در نظر داشت او را دعوت کند اما احساس کرد حضور در زمین مسابقه برای او زود است. ستین در توضیح  درباره عدم حضور دمبله در دیدار مقابل ناپولی گفته: مطمئن هستم که اگر او را با خود به لیسبون ببریم دمبله با ما تمرین می‌کند و آن وقت خواهیم دید او می‌تواند بازی کند یا خیر.

دمبله حالا اعتماد به نفس خود را بازیابی کرده و می‌خواهد دوران مصدومیت طولانی‌اش را با ثبت یک خاطره خودش در بازگشتش، از بین ببرد.

شکست بایرن مونیخ برای بارسلونا اصلا کار آسانی نیست اما بارسایی‌ها امیدوارند با درخشش دمبله بتوانند غول آلمانی را شکست دهند و به دیدارهای بعد فکر کنند.

1101