تعویق یک بازی از لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۱-۲۰۲۰

تعویق یک بازی از لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی – یک بازی از رقابت‌های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ به دلیل ابتلای یک بازیکن از یک طرف مسابقه به تعویق افتاد تا بازی‌های لیگ قهرمانان هنوز شروع نشده به تعویق بیفتد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که امشب قرار است اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین آتالانتا و پاریسن ژرمن در فصل ۲-۲۰۱۹ برگزار شود و هنوز تکلیف قهرمان این مسابقات مخص نشده اما یک دیدار ازاین رقابت‌ها برای فصل آینده به تعویق افتاده است.

به دلیل شیوع کرونا، برنامه دیدارهای لیگ قهرمانان به تعویق افتاد و با وجود اتمام لیگ‌های اروپایی، هنوز تکلیف این رقابت‌ها در فصل ۲۰-۲۰۱۹ مشخص نشده است. حالا هم خبر رسیده یک مسابقه از رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل ۲۱-۲۰۲۰ به تعویق افتاده.

در مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، تیم لینفیلد (قهرمان ایرلند شمالی) و کی اف دریتا از کوزوو قرار بود روز گذشته ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی با هم دیدار کنند اما به دلیل آن که تست کرونای یکی از بازیکنان دریتا مثبت از آب درآمده، این بازی به تعویق افتاد و باید منتظر تاریخ جدید برای این بازی بود. این بازی قرار بود در کشور سوئیس برگزار شود و حالا باید دید هنوز هم در همان مکان قبلی برگزار می‌شود یا خیر.

1101