مدافع اینتر: امشب طرفدار آتالانتا هستم؛ از گاسپرینی ممنونم

مدافع اینتر: امشب طرفدار آتالانتا هستم؛ از گاسپرینی ممنونم

خبرگزاری فوتبالی – مدافع اینتر اعلام کرده در بازی امشب طرفدار آتالانتایی‌ها است.

به گزارش فوتبالی، الساندرو باستونی در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده: فردا (امشب) طرفدار آتالانتا هستم و آن‌ها را تشویق می‌کنم. مجذوب آن‌ها شده‌ام و می‌خواهم از گاسپرینی بابت شانسی که به من داد تشکر کنم.سپس حضور در پارما برای من مهم بود و من پیوستگی  را متوجه شدم. همچنین کنار بزرگان بازی کردم. چیزی که هیچ‌وقت کمبودش را حس نکردم شخصیت بوده و این حقیقت که هیچ گاه از بازی کردن در زمین نترسم. این بهترین چیز است. فقط می‌خواهم به زمین بروم و تلاشم را انجام دهم.

باستونی در ادامه گفت: روز گذشته از گودین حرف‌هایی کشنیدم که نشان می‌داد او چه انسان بزرگی است. گودین می گفت با احترام به مربی و تیم در انتظار فرصت است تا به زمین برود و خودش را اثبات کند. این‌ نشانه‌ای از حرفه‌ای‌گری است. از اینکه او را در جمعمان داریم احساس خوشبختی می‌نم. همچنین بورخا والرو و دی‌آمبروزیو. آن‌ها الهام بخش من هستند.

این مدافع جوان در ادامه درباره دیدار مقابل لورکوزن افزود: بردن آن‌ها یک اتفاق راضی کننده بزرگ بود. رسیدن به نیمه نهایی در اروپا اصلا آسان نیست. مخصوصا برای من که به تازگی کارم را آغاز کرده‌ام. همیشه گفته‌ام که گام بزرگی برداشته‌ام زیرا هرگز فکر نمی‌کردم برای اینتر بایز کنم و به هدفی که مدت‌ها منتظرش بودم برسم.  باعث افتخار من ست که اینتر را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنم.

1101