بازیکن آتالانتا: پای حرفم هستم؛ قهرمان شویم برای ۱۰۰۰ نفر پیتزا می‌خرم!

بازیکن آتالانتا: پای حرفم هستم؛ قهرمان شویم برای ۱۰۰۰ نفر پیتزا می‌خرم!

خبرگزاری فوتبالی – دی‌رون اعلام کرده پای حرفی که زده می‌ایستد و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان برای ۱۰۰۰ نفر پیتزا می‌خرد.

به گزارش فوتبالی، مارتین دی‌رون، ستاره هلندی آتالانتا در جدیدترین گفت و گوی خود پیش از دیدار مقابل پاریسن ژرمن گفته: فکر می‌کنم بازی مهمی برای همه است. برای بازیکنان، شهر و تمام ایتالیا. مانند تمام بازی‌های قبل آماده شده‌ایم. این بازی‌ هم مانند بازی‌های دیگر است و فقط اهمیت بیشتری دارد. حضور در مرجله یک چهارم نهایی یک رویا بود. رویایی برای تمام بازیکنان. می‌دانیم که می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنیم. در ایتالیا و اروپا این کار را انجام دادیم. بازی مقابل پاریس از آنچه فکر می‌کنیم هم مهم‌تر است زیرا آن‌ها بازیکنانی چون نیمار، امباپه و تیاگو سیلوا را دارند و نزدیک به ۱۰ سال در سطحی بالا حضور داشته‌اند.

دی‌رون در ادامه گفت: بازی تنها ۹۰ دقیقه مقابل تیم قدرتمندی چون پاریسن ژرمن کار آسان تری است تا بخواهیم در ۲ بازی مقابل آن‌ها بازی کنیم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. زمانی که مشخص شد با آن‌ها بازی می‌کنیم احساس می‌کردم بازی فوق‌العاده‌ای شود.

هافبک آتالانتایی‌ها درباره اظهارنظر جالب پیشینش گفته: همانطور که قبلا هم گفته‌ام، اگر بتوانیم در لیگ قهرمانان قهرمان شویم، برای ۱۰۰۰ نفر پیتزا می‌خرم. البته اگر شکست بخوریم هم سال آینده تلاشمان را برای رسیدن به این هدف ادامه می‌دهیم.

1101