لوپتگی: منچستر بزرگترین تیم دنیاست؛ باید برای بازی مقابل آن‌ها آماده شویم

لوپتگی: منچستر بزرگترین تیم دنیاست؛ باید برای بازی مقابل آن‌ها آماده شویم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم سویا با تمجید از شاگردانش اعلام کرده آن‌ها در مرحله بعد با بزرگترین تیم جهان یعنی منچستر یونایتد بازی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم سویا در مرجله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف ولورهمپتون رفت و توانست این تیم را با گل دقایق پایانی اوکامپوس شکست دهد. سویایی‌ها که رکورددار قهرمانی در لیگ اروپا هستند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف منچستر یونایتد بروند.

خولن لوپتگی، سرمربی تیم سویا پس از برد مقابل ولورهمپتون به خبرنگاران گفته: قرار است در بازی بعد مقابل منچستر یونایتد بازی کنیم. آن‌ها بزرگترین تیم در دنیا هستند اما می‌خواهیم خودمان را برای بازی مقابل آن‌ها آماده کنیم. تمرکزمان روی بازی بعدی است. مقابل یک تیم بزرگ، با پیشنیه و یکی از بهترین‌های تاریخ که در فرم خوبی هستند. تمام تلاشمان را مانند همیشه انجام می‌دهیم. بازی مقابل آن‌ها سخت است اما می‌خواهیم با باور خودمان پای به زمین مسابقه بگذاریم.

لوپتگی درباره بازی سویا مقابل ولورهمپتون و عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: به نظرم شایسته برد بودم. کلید موفقیت ما شکیبایی و صبر برای رسیدن لحظه درست بود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا مقابل تیم خوبی بازی کردیم. نیاز داشتیم تا توپ را در اختیار داشته باشیم زیرا رقیب بازیکنانی سرعتی داشت.

1101