سرمربی ولورهمپتون پس از شکست: درمانده و ناامید هستم!

سرمربی ولورهمپتون پس از شکست: درمانده و ناامید هستم!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ولورهمپتون از عملکرد شاگردانش راضی است و از آن‌ها تمجید می‌کند اما در خود ناامیدی حس می‌کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا دو تیم ولورهمپتون و سویا به مصاف هم رفتند. در این دیداردر دقیقه ۱۳ یک پنالتی به سود ولورهمپتونی‌ها گرفته شد که خیمنز آن را از دست داد تا سویا با توجه به گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند برنده شود و به دیدار نیمه نهایی برسد. سرمربی ولوزی‌ها پس از این شکست بسیار ناامید به نظر می‌رسد.

نونو اسپیریتو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: حس درماندگی را در خود احساس می‌کنم. همه چیز درباره حاشیه‌های کوچک است. ما تا اینجای کار پیش آمدیم اما حالا همه‌ چیز به پایان رسیده. باید استراحت کنیم و به آنیده چشم بدوزیم.  بیرون از اینجا بازیکنانی حضور دارند که تمام تلاششان را انجام دادند. قطعا پاها و مغزها به خوبی کار نمی‌کنند. باید به خودمان افتخار کنیم و اعتراف کنیم که اشتباهاتی را در این فصل انجام دادیم که باید برای رقابت در سطوح بالاتر آن‌ها را مرتفع کنیم.

اسپیریتو در ادامه افزود: مسیری طولانی را گذراندیم. می‌خواستیم تا جایی که امکان دارد پیش روی کنیم. امشب (شب گذشته) بسیار نزدیک شده‌ بودیم و به دلیل شکست، همه ناامید هستند. نباید به تلاش بازیکنان اهمیتی ندهیم. ۱۴ ماه سخت کار کردیم. نا امیدی چیزی است که نمی‌تواند  تمام چیزهای خوب و کارهایی که انجام داده‌ایم را از بین ببرد.

1101