وایرال شدن نیمار با ویدیویی که در آن جانشین همسر پیکه شده!

وایرال شدن نیمار با ویدیویی که در آن جانشین همسر پیکه شده!

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن در لیسبون منتظر بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا است. بازیکنان تیم پاریسی در ساعات اخیر ویدیوهایی از حضورشان در هتل در پایتخت پرتغال منتشر کرده اند که جوبی در رختکن وجود دارد. اما نیمار ستاره برزیلی به شکل غیرمنتظره ای به ستاره شبکه های اجتماعی در ساعات اخیر تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق بارسلونا عادت دارد تا زیاد از شبکه های اجتماعی استفاده کند اما این بار به خاطر ویدیویی که از جانب خودش منتشر نشده به شدت مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. در حقیقت در ویدیویی که به شدت در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته، سر نیمار به جای شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی در یکی از ویدیوهایش گذاشته است که اتفاقا این ویدیو به شکل بامزه ای مورد توجه قرار گرفته است، گویی که نیمار به جای همسر پیکه، موهای بلوند و بلندی دارد و در حال خواندن است.

ویدیوی نیمار که گویی همچون شکیرا در حال خوانندگی است به شدت در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته و به یکی از بامزه ترین و مورد توجه ترین ویدیوهای ساعات اخیر در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. 

اپلیکیشن جدید ادیت ویدیوها که در آن یک فرد می تواند سرش را جای افراد دیگر قرار بدهد، به شدت در روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است و حالا نیمار نیز توانسته حداقل برای چند ثانیه خودش را در جای همسر پیکه قرار بدهد و البته با این ویدیو افراد زیادی را بخنداند!

4125