مارکینیوس: به بهترین شکل ممکن برای لیگ قهرمانان آماده شده‌ایم

مارکینیوس: به بهترین شکل ممکن برای لیگ قهرمانان آماده شده‌ایم

خبرگزاری فوتبالی - مارکینیوس، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن معتقد است که این تیم برای بازی مقابل آتالانتا کاملا آماده است و به دنبال صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب پاری سن ژرمن به مصاف آتالانتا خواهد رفت و مارکینیوس ادعا كرده است كه پاریسی‌ها برای ارائه بهترین بازی ممکن مقابل آتالانتا به بهترین روش ممکن آماده شده‌اند. مارکینیوس در کنفرانس مطبوعاتی گفت:" به نظرم تیم به بهترین وجه ممکن با انگیزه و اشتیاق آماده شده است. ما جلسات تمرینیِ خوبی داشته‌‌ایم. من فکر می کنم که در بهترین شرایط ممکن هستیم. ما آماده‌ی این مسابقه بزرگ و با شور و شوق هستیم. می خواهیم همه‌ی تلاش خود را برای ارائه‌ی یک بازی خوب بکنیم."

احتمالاً فردا شب آندر هررا جایگزین مارکو وراتی خواهد شد. مدافع برزیلی در این باره گفت:" آندر بازیکن بسیار خوبی است که به مسابقات بزرگ عادت دارد. او بازیکنی است که از جنگیدن و دادن همه چیز برای تیم نمی ترسد، او بازیکنی دوست داشتنی است و در تمام بازی هایی که انجام داده، کیفیت خود را نشان داده است."

گفتنی است که پاری سن ژرمن یکی از مدعیان اصلیِ این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست که با پیروزی مقابل آتالانتا می‌تواند گامی بلند به سوی هدفش بردارد.

1470