جانلوکا نانی: پیرلو یک رهبر است و مرا یاد گواردیولا می‌اندازد

جانلوکا نانی: پیرلو یک رهبر است و مرا یاد گواردیولا می‌اندازد

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ پیرلو پس از برکناری مائوریسیو ساری هدایت یوونتوس را عهده دار شد. این اولین تجربه‌ی حرفه‌ای او در زمینه‌ی مربیگری خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، جانلوکا نانی، مدیر ورزشی سابق برشیا، از آندره آ پیرلو برای موفقیت حمایت کرده و معتقد است سرمربی جدید یوونتوس او را به یاد پپ گواردیولا می اندازد. پیرلو روز شنبه تنها چند ساعت بعد از اخراج مائوریسیو ساری از این باشگاه پس از تنها یک فصل، سرمربی جدید قهرمانان ایتالیا شد. نانی معتقد است که پیرلو علی رغم بی تجربگی خود، آنچه را که برای موفقیت به عنوان سرمربی یوونتوس لازم است در اختیار دارد.

نانی در گفتگو با روزنامه دیلی میل گفت:" او شخصیت قدرتمندی دارد و زیاد صحبت نمی کند بنابراین مردم فکر می کنند که ساکت است اما این درست نیست. با هم تیمی هایش همیشه در حال سنجش است. او همیشه یک رهبر است و کاریزمای زیادی دارد و یک ذهنیت برنده و قوی دارد. واقعاً مثبت اندیش است و دارای چنین ذهنیت قدرتمندی است. برای من، او یک مربی برتر خواهد بود. واقعاً به این باور دارم. او کمی به گواردیولا شباهت دارد، بعید می‌دانم که پیرلو با توپ های بلند بازی کند. به نظرم او فوتبال جذاب و تهاجمی بازی می کند. این همان گونه ایست که من پیرلو را می بینم. به عنوان یک بازیکن، او نگرش یکسانی با گواردیولا داشت. آنها به عنوان بازیکن متفاوت بودند اما همان ذهنیت و همان فلسفه را داشتند. به همین دلیل من فکر می کنم او به عنوان مربی هم مشابه گواردیولا خواهد بود. او یک مرد واقعاً باهوش است."

1470