زندگی لاکچری گرت بیل در مادرید؛ خانه 7.5 میلیونی و شش خودرو!

زندگی لاکچری گرت بیل در مادرید؛ خانه 7.5 میلیونی و شش خودرو!

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل دو سال است که در رئال مادرید عملکرد جالبی نداشته است. بازیکن ولزی درون زمین حرفی برای گفتن نداشته است و شاید به همین خاطر است که رسانه ها سعی می کنند که به مسائل خارج از زمین فوتبال اهمیت بدهند و حاشیه های بازیکن ولزی را پررنگ کنند.

به گزارش فوتبالی، هر چند که رئال مادرید اصرار به فروش گرت بیل دارد اما این بازیکن و وکیلش بارها گفته اند که شماره 11 رئال مادرید از زندگی در مادرید راضی است و به همین خاطر قصد جدایی ندارد. به همین بهانه نشریه سان در گزارشی به دلایل علاقه زندگی گرت بیل به شهر مادرید اشاره کرده است.

گرت بیل که سالی 17 میلیون یورو دستمزد می گیرد، زندگی بسیار مجللی در شهر مادرید دارد. او در حال حاضر در خانه ای اقامت دارد که کاکا در زمان حضورش در رئال مادرید اقامت داشت. بیل برای اجاره این خانه ماهانه یازده هزار یورو هزینه می کند. این خانه شیک در محله لاکچری لافینکا در مادرید قرار گرفته است که چهار اتاق، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی دارد. ارزش این خانه 7.5 میلیون یورو قرار دارد. بیل برای تزئین خانه اش چند تا از حفره های گلف محبوبش را هم در مکان های مختلف آن قرار داده است.

ستاره تیم ملی ولز جدا از گلف البته به نظر می رسد که علاقه خاصی به خودرو دارد چرا که در پارکینگش شش خودروی بسیار لوکس دیده می شوند: از مرسدس SLS AMG با ارزش 850 هزار یورو گرفته تا بنتلی کونتیننال، لامبورگنی هوراکان، فراری GTC4 لوسو و آئودی کیو 7 که البته آخری از جانب باشگاه رئال مادرید هر سال به بازیکنان اهدا می شود. 

گرت بیل یکی از مشترکان باشگاه گلف سانتاندر است و هر از گاهی به آن جا می رود. از سویی گرت اگر قرار باشد که از مادرید خارج شود به ماربیا می رود و در فینا کورتسین به گلف بازی کردن ادامه می دهد.

به هر صورت به نظرمی رسد که گرت که در سال 2019 مراسم ازدواجش با همسرش اما ریس جونز را به صورت مخفیانه در شهر مایورکا و با 60 مهمان برگزار کرده است، این روزها از زندگی در مادرید راضی است و با وجود آن که همه در رئال مادرید می خواهند که از تیم جدا شود اما هیچ برنامه ای برای رفتن ندارد.
4125