سرمربی آتالانتا: مثل تیم ملی هستیم و کل ایتالیا از ما حمایت خواهد کرد

سرمربی آتالانتا: مثل تیم ملی هستیم و کل ایتالیا از ما حمایت خواهد کرد

خبرگزاری فوتبالی - جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا معتقد است که کل ایتالیا از تیمش در مقابل پاری سن ژرمن حمایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آتالانتا به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. جان پیرو گاسپرینی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" اکنون، ما اینجا هستیم. آدرنالینی عالی وجود دارد. در ورزشگاهی بسیار مهم یعنی معبد بنفیکا بازی می کنیم، خیلی بد است که هواداری در ورزشگاه حضور ندارد. احساسات زیادی را از ماه های اخیر با خود حمل می کنیم. آنچه درون زمین اتفاق می افتد مهم است اما انگیزه ای که داریم هم می تواند مفید باشد. رضایت زیادی وجود دارد تا روی بازی فردا متمرکز شویم."

آتالانتا تنها تیمی از ایتالیاست که در این رقابت ها باقی مانده است، سرمربی آتالانتا در این باره گفت:" از اینکه تنها تیم ایتالیایی باقیمانده هستیم، متأسفیم. فکر می‌کردیم یوونتوس هم بتواند از مرحله‌ی قبل عبور کند. ناپولی مقابل بارسلونا خوب عمل کرد، آنها باید راضی باشند چرا که یک بازی عالی انجام دادند. غیبت یوونتوس تعجب آورتر بود. در حال حاضر، ما تنها تیمی از ایتالیا هستیم که می خواهیم در این مرحله شانس خود را امتحان کنیم. می دانیم که همه‌ی ایتالیا از ما حمایت خواهد کرد و این برای ما بسیار مهم است. مانند تیم ملی هستیم و امیدواریم خوب عمل کنیم."

1470