گورتزکا: بعد از چند بازی مقابل رونالدو خوب است که مقابل مسی قرار بگیرم

گورتزکا: بعد از چند بازی مقابل رونالدو خوب است که مقابل مسی قرار بگیرم

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و لئون گورتزکا، ستاره‌ی بایرن مونیخ با لیونل مسی روبرو خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک آلمانی که در زمان حضورش در شالکه با کریستیانو رونالدو و رئال مادرید هم رو در رو شده بود. اکنون خود را برای رویارویی با چالش لئو مسی هم آماده می‌داند و معتقد است که بارسا علاوه بر مسی، ستارگان دیگری هم در ترکیبش دارد. گورتزکا گفت:" بعد از چندین بار بازی مقابل کریستیانو رونالدو، خوب است که بتوانیم مقابل یکی دیگر از فوتبالیست های پیشرو در این دهه بازی کنیم. تنها راهکار متوقف کردن مسی به صورت جمعی است. همه می دانند که او چقدر با استعداد است، او قادر است راهکار های زیادی را در شرایط سخت پیدا کند. باید به صورت تیمی با او رو در رو شویم و سعی کنیم بازی خود را انجام دهیم."

گورتزکا در سال 2018 از شالکه به بایرن مونیخ آمد. در آن زمان بارسلونا هم به او علاقه‌مند بود. هافبک آلمانی در این باره گفت:" در آن زمان من مدتی طولانی را صرف فکر کردن کردم. چند گزینه داشتم. به همه چیز گوش کردم و تصمیم آگاهانه ای را برای رفتن به بایرن گرفتم. هیچ وقت بابت این تصمیم پشیمان نشده‌ام."

هافبک آلمانی در مورد شرایط بازی در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا گفت:" به نظرم می توانیم هر حریفی را شکست دهیم. با این وجود، می دانیم که تیمی خوب با بازیکنانی در کلاس جهانی در انتظار ماست. با تمام وجود به میدان می‌رویم، مانند آنچه در طی نه ماه گذشته انجام داده ایم. روحیه‌ی مثبتی داریم."

1470