رسمی؛ هافبک سابق بایرن مونیخ به تاتنهام پیوست

رسمی؛ هافبک سابق بایرن مونیخ به تاتنهام پیوست

خبرگزاری فوتبالی - پیر امیل هویبرگ، هافبک دانمارکی که از سال 2012 تا 2016 در خدمت بایرن مونیخ بود، اکنون پس از 4 سال حضور در ساوتهمپتون راهی تاتنهام شد. باشگاه لندنی این انتقال را رسما تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، هویبرگ پس از گذراندن چهار فصل با ساوتهمپتون به شمال لندن نقل مکان می کند. او در 128 بازی برای ساوتهمپتون 5 گل به ثمر رسانده بود. بازیکن سابق بایرن مونیخ در خط هافبک تاتنهام توپ خواهد زد و شماره 5 را خواهد پوشید، شماره‌ای که متعلق به یان فرتونگن بود، بازیکنی که بزودی تاتنهام را ترک خواهد کرد.

هویبرگ به وب سایت رسمی باشگاه تاتنهام گفت:" می‌خواستم برای باشگاهی بازی کنم که بتوانم تا سال‌ها خودم را در لباس آن تیم ببینم. تاتنهام گزینه‌ی اولم بود. من بسیار افتخار می‌کنم و خیلی خوشحال و هیجان زده هستم. به نظرم آینده‌ی فوق العاده ای برای باشگاه وجود دارد."

این بازیکن که سابقه‌ی 33 بازی ملی برای تیم ملی دانمارک دارد، قراردادی پنج ساله با باشگاه تاتنهام به امضا رسانده است. گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه لندنی مبلغ 15 میلیون پوند را برای خرید این بازیکن هزینه کرده است. پیر امیل هویبرگ که هفته‌ی پیش 25 ساله شد در سال 2016، بوندسلیگا را به مقصد ساوتهمپتون ترک کرده بود.

1470