رونمایی هالند از یک پدیده 15 ساله: موکوکو از من خیلی بهتر است

رونمایی هالند از یک پدیده 15 ساله: موکوکو از من خیلی بهتر است

خبرگزاری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند گفت که یوسفا موکوکو بازیکن 15 ساله دورتموند نسبت به خودش در آن سن، بازیکن بهتر و با استعدادتری است.

به گزارش فوتبالی، هالند 20 ساله یکی از پدیده های فصل گذشته بوندسلیگا بود و شانزده گل در نیم فصل به ثمر رساند. حالا این بازیکن می گوید:" موکوکو نسبت به من در زمانی که 15 ساله بودم، بازیکن بسیار بهتری است. در این سن او با تیم بزرگسالان دورتموند تمرین می کند در حالی که هنوز در تیم بیرن در فوتبال نروژ بودم."

مهاجم نروژی در تمجید از موکوکو گفت که هر گز ندیده بوده است که بازیکنی در سن 15 سالگی چنین کیفیتی داشته باشد. موکوکو امیدوار است که در ماه نوامبر یعنی در زمانی که 16 ساله شد، اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان دورتموند داشته باشد. موکوکو که اصالتی کامرونی دارد در رده های پایه برای تیم ملی آلمان بازی کرده است و تجربه حضور در تیم زیر 17 سال دورتموند را هم دارد. آمار این مهاجم 15 ساله در رده های پایه دورتموند بی نظیر بوده است : او در فصل 18-2017 توانست 40 گل در 28 بازی بزند، در فصل 19-2018 در 25 بازی 46 گل به ثمر رساند و در فصل گذشته نیز 14 گل در تیم زیر 19 سال دورتموند زد که در اولین بازی خود در تیم جوانان دورتموند در پیروزی 9 بر دو مقابل ووپرتال با ثبت شش گل عملکرد بی نظیری از خود ارائه داد.

4125