بازگشت بازیکن نروژی به رئال مادرید قطعی شد؛ اولین تازه وارد 21-2020

بازگشت بازیکن نروژی به رئال مادرید قطعی شد؛ اولین تازه وارد 21-2020

خبرگزاری فوتبالی - مارتین اودگارد بازیکن نروژی در فصل 21-2020 در ترکیب رئال مادرید توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید امروز به باشگاه سوسیه داد اعلام کرد که قرارداد قرضی اودگارد تمدید نمی شود و بازیکن نروزی در فصل 21-2020 در ترکیب رئال مادرید توپ خواهد زد. رئال مادرید با توجه به بحران کرونا نمی خواهد در فصل نقل و انتقالات هزینه کند اما بازگرداندن بازیکنان قرضی می تواند یکی از گزینه ها باشد. اودگارد فصل درخشانی در سوسیه داد داشت و به یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید تبدیل شد. او بدین ترتیب پنج سال و نیم پس از پیوستن به رئال مادرید برای اولین بار می  تواند فصل را در تیم بزرگسالان رئال آغاز کند چرا که پیش از این به تیم هایی نظیر ویتسه هلند و سوسیه داد قرض داده شده است.

از سویی نشریه آس گزارش داده است که مدیران رئال مادرید احتمال بازگشت دنی سبایوس هافبک آندلوسی را رد نکرده اند. سبایوس بعد از قرنطینه در ترکیب آرسنال جا افتاد و در حضور قرضی خود در تیم لندنی توانست به یکی از بازیکنان مهم تیم آرتتا تبدیل شود و عملکرد خوبش شانس بازگشت او به رئال مادرید را افزایش داده است.

البته آندری لونین دروازه بان اوکراینی رئال مادرید که در دو فصل اخیر به صورت قرضی در لگانس، وایادولید و اوویدو بازی کرده بود هم به عنوان ذخیره کورتوا به رئال مادرید برمی گردد و جای آرئولا را می گیرد که رئال مادرید در بیانیه ای رسمی با وی وداع کرده بود.

البته یکی از نقشه های مهم رئال مادرید برای فصل آینده مربوط به فروش برخی بازیکنان مازاد همچون خامس رودریگز، گرت بیل، ماریانو دیاز، براهیم دیاز و ... خواهد بود.

4125