مدافع منچستریونایتد: می‌دانیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

مدافع منچستریونایتد: می‌دانیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد به سختی توانست از سد کپنهاگن عبور کند و راهی مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا شود. ویکتور لیندلوف از عملکرد شیاطین سرخ راضی نیست اما معتقد است که منچستریونایتد می‌تواند در لیگ اروپا قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، شایطین سرخ در وقت اضافه موفق شدند با گل برونو فرناندز، کپنهاگن دانمارک را شکست دهند و در جمع چهار تیم پایانی لیگ اروپا قرار بگیرند. لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد گفت:" به نظرم ما می توانستیم وقتی که توپ را در اختیار داشتیم خیلی بهتر کار کنیم اما شرایط برای ما دشوار شد. گاهی اوقات آنها فشار زیادی می آوردند و پرس می‌کردند. ایجاد فرصت دشوار بود اما فکر می کنم باید چند گل دیگر هم به ثمر می رساندیم. دلیل اینکه چرا یونایتد به مشکل خورد و مجبور به تقلا شد این است که گاهی این اتفاقات در فوتبال می‌افتند. مطمئناً این فصلی طولانی بوده است و ما در مرحله یک چهارم نهایی یک جام اروپایی بازی کردیم. بنابراین فکر می کنم همه باید برای آن آماده باشند. همانطور که گفتم ، در فوتبال گاهی اتفاق می افتد که شما در سطح مورد نظر خود عمل نکنید. اما مهم‌ترین چیز این است که پیروز شدیم و به مرحله نیمه نهایی راه یافتیم."

لیندلوف در ادامه گفت:" در حال حاضر اعتماد به نفس زیادی در تیم داریم. به خصوص بعد از اتمام لیگ عملکرد بسیار خوبی داشتیم. جایگاه سوم را در لیگ بدست آوردیم و فکر می کنم همه اعتماد به نفس زیادی دارند و می دانیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم."

 1470