رسانه‌های ایتالیایی: مسی آپارتمانی نزدیک به پدرش در میلان خریده است

رسانه‌های ایتالیایی: مسی آپارتمانی نزدیک به پدرش در میلان خریده است

خبرگزاری فوتبالی - چندی پیش گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده بود که خورخه پدر مسی با نمایندگان شهرداری میلان جلسه‌ای گذاشته تا مجوزهای لازم برای خرید خانه در این منطقه و گرفتن اقامت را نهایی کند. اما اکنون ادعایی تازه مطرح شده که خود لئو مسی هم به تازگی خانه‌ای را در شهر میلان خریداری کرده است تا دوباره شایعات پیوستنش به اینتر میلان داغ شود.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی رسانه‌های ایتالیایی، لیونل مسی یک آپارتمان پنت هاوس را در نزدیکی دفتر مرکزی باشگاه اینتر در شهر میلان خریداری کرده است تا در این تابستان همچنان شایعات پیرامون فوق ستاره‌ی آرژانتینی داغ باشد. به ادعای اسپورت مدیاست، لیونل مسی این آپارتمان را در نزدیکیِ خانه‌ی پدرش در میلان انتخاب کرده است. او بلافاصله بعد از اینکه پدرش در منطقه‌ی گران قیمت پورتو نوا خانه‌ای را خریداری کرد به سراغ خرید این آپارتمان پنت هاوس آمد.

مطبوعات ایتالیا همچنان اصرار دارند که آینده لیونل مسی در شهر میلان و باشگاه اینتر رقم خواهد خورد در حالی که بارسایی ها امیدوارند که لئو فوتبالش را در نیوکمپ به اتمام برساند.

گفتنی است که خورخه، پدر لیونل مسی، وکیل او هم هست و همین موضوع به شایعات پیوستن قریب الوقوع لیونل مسی به اینتر بیشتر دامن می‌زند.

1470