انتشار گسترده تصاویر و ویدیوهای اشتباهات داوری به سود استقلال و پرسپولیس

انتشار گسترده تصاویر و ویدیوهای اشتباهات داوری به سود استقلال و پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- صحبت های سرپرست و اعضای تیم پرسپولیس نشان از هدفمند بودن اعتراضهای آنها به تصمیمات داوری در بازیهای اخیر استقلال دارد.

به گزارش فوتبالی، چند پنالتی مشکوک در بازیهای لیگ برتر کافی بود تا آتش جدیدی شعله ور شود. آتشی که فقط وی ای آر می تواند آن را خاموش کند. با این شرایط هنوز وی ای آری هم در کار نیست و فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ توان راه اندازی وی ای آر 300 هزار دلاری را ندارد. 

قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور ظهر امروز برگزار شد که طی ان تیم های پرسپولیس با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی و تراکتور تبریز با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف همدگیر می روند. دربی سنتی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی در حالی رقم خورد که دو تیم در جریان این مسابقات سه بار به مصاف یکدیگر رفتند که سه سرخ ها دو پیروزی و یک شکست بوده است.

افشیین پیروانی پس از قرعه کشی امروز به دوربین تلویزیونی مستقر در سالن کنفرانس سازمان لیگ، صحبت از عدالت خواهی کرد و گفت: امیدوارم اتفاقات چند هفته اخیر برای پرسپولیس نیفتد. صحبت هایی که نشان از اشتباهات داوری به سود استقلال تهران می داد. جملاتی که توسط مسئولان این تیم نظیر بازیکن و مربی در مصاحبه با رسانه های مختلف و در صفحات شخصی انها در اینستاگرام نیز تکرار شده است. به نظر می رسد پرسپولیسی ها خیلی زود جنگ روانی را علیه استقلال تهران اغاز کرده اند. استقلال تیمی است که به تازگی به ثبات و آرامش رسیده و با برد مقابل سپاهان انگیزه های فراوان نیز کسب کرده است.

پرسپولیسی ها در حالی صحبت از ترس خود بابت داوری در این مسابقه می کنند که سایت این باشگاه نیز در اقدامی عجیب برد آبی ها در جام حذفی با پرویز مظلومی را به دوپینگی بودن برخی بازیکنان و تغییر عمدی زمان بازی منتسب کرد. حاشیه هایی که بطور مشخص هدفمند است تا استقلالی ها و حتی داوران بازی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. پروژه ای که به نظر می رسد برای بر هم زدن تمرکز فرهاد مجیدی و استقلالی ها باشد. البته هواداران دو تیم به صورت گسترده مشغول انتشار ویدیوهایی از اشتباهات داوران به سود تیم مقابل هستند تا به همه بقبولانند که داوران، هوای تیم مقابل را دارند. 

البته پرسپولیس و استقلال در سالهای گذشته سراغ چنین روشهایی نمی  رفتند اما حالا رفتار آنها تغییر پیدا کرده تا پس از رسیدن به قهرمانی لیگ برتر در جام حذفی نیز تلاش کنند. چراغ اول را افشین پیروانی و شجاع خلیل زاده روشن کردند. البته سعید رمضانی هم اعلام کرد که حق استقلال در سالهای گذشته همواره توسط داوران خورده شده است و حالا به نظر می رسد این جنگ مجازی تا روز بازی ادامه داشته باشد. 

نبود وی ای آر واقعا به نفع شرایط داوری کشور است و وی ای آر از نان شب برای فوتبال ایران، واجب تر به نظر می رسد.

1414