چلسی به دنبال جذب دروازه‌بان سابق رئال مادرید

چلسی به دنبال جذب دروازه‌بان سابق رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - آلفونس آرئولا که به تازگی قرارداد قرضی‌اش در رئال مادرید خاتمه یافته، با بازگشت به پاری سن ژرمن تبدیل به هدف چلسی در این نقل و انتقالات تابستانی شده است.

به گزارش فوتبالی، آلفونس آرئولا پس از بازگشت به پایتخت فرانسه پس از پایان قرار داد قرضی خود در رئال مادرید، ‌می‌تواند به لیگ برتر به عنوان مقصد بعدی‌اش نگاه کند. این دروازه‌بان در سپتامبر سال گذشته با قراردادی قرضی به مدت یک سال به لوس بلانکوس پیوست تا بتواند ذخیره‌ای مناسب برای دروازه بان شماره یک رئال مادرید یعنی تیبو کورتوا باشد چرا که کیلور ناواس با قراردادی دائمی به پاری سن ژرمن رفته بود. با این وجود، آرئولا فقط 9 بازی برای رئال مادرید انجام داد و به نظر می‌رسد که او در پاری سن ژرمن هم جایگاهی نداشته باشد و مجبور به ترک این باشگاه شود.

به گزارش رسانه های انگلیسی، این دروازه‌بان 27 ساله، خانه‌ای را در لندن خریداری کرده است و به نظر می‌رسد که آرئولا هم به حضور در چلسی علاقه‌مند باشد و تیم لندنی هم جدی ترین مشتری او باشد چرا که آن‌ها به دنبال جایگزین و ذخیره‌ای مناسب برای کپا هستند.

رئال مادرید امروز در بیانیه‌ای به طور رسمی پایان قرارداد قرضیِ آرئولا را اعلام کرده و از باشگاه پاری سن ژرمن بابت این قرارداد تشکر کرد.

1470