سوال روز؛ جانشین پورعلی‌گنجی در العربی کیست؟

سوال روز؛ جانشین پورعلی‌گنجی در العربی کیست؟

خبرگزاری فوتبالی- روزنامه ایران‌ورزشی خبر قابل توجهی درباره جانشین مرتضی پورعلی‌گنجی در العربی منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان خبر جدایی پورعلی‌گنجی از العربی و بازگشت او به سوپرلیگ چین هستید. اگر چه طبق نوشته رسانه‌های قطری، باشگاه العربی به دنبال جذب بازیکن در خط دفاعی یا خط میانی‌اش است اما روزنامه ایران‌ورزشی نظر دیگری درباره جانشین مرتضی در این تیم قطری دارد.

آنطور که این روزنامه نوشته، اگر پورعلی‌گنجی العربی را ترک کند، یک بازیکن ایرانی جانشین او خواهد شد. بازیکنی که یا یک ستاره فعلی لیگ برتر در خط حمله است یا لژیونری که هنوز تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده. ستاره لیگ برتری شاید یکی از بین مهدی قایدی، شیخ دیاباته و علی علیپور باشد و لژیونر هم مهدی طارمی که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

توضیح فوتبالی: باشگاه استقلال اعلام کرده مهدی قایدی را با رقمی کمتر از 5 میلیون دلار نخواهد فروخت و بعید است باشگاه العربی بخواهد چنین مبلغی را برای شماره 10 استقلال هزینه کند. درباره دیاباته هم که تمام تلاش آبی‌ها حفظ مهاجم مالیایی است و سعادتمند امروز اعلام کرده که باشگاه استقلال به این بازیکن نیاز دارد.

علی علیپور هم اگر چه علاقه زیادی به لژیونر شدن دارد اما از یکطرف صحبت از توافق او با یک تیم چینی است و از طرف دیگر، اخباری درباره احتمال حضور این بازیکن در یک تیم پرتغالی مطرح شده و تا امروز حرفی درباره رفتن او به لیگ قطر نبوده است.

مهدی طارمی هم آنقدر پیشنهادهای جذاب اروپایی دارد که فکر بازگشت به لیگ قطر را از سرش بیرون کند و حالا باید دید العربی برای جانشینی مدافع ایرانی‌اش سراغ چه بازیکنی خواهد رفت.

1984