مورد عجیب اودریوزولا؛ هر ۱۵۳ دقیقه یک جام!

مورد عجیب اودریوزولا؛ هر ۱۵۳ دقیقه یک جام!

خبرگزاری فوتبالی – آلوارو اودریوزولا را می‌توان خوش شانس‌ترین بازیکن این فصل اروپا دانست که در یک سال فوتبالی، در ۲ کشور مختلف تنها ۱۰ بازی انجام داده اما ۴ جام برنده شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن قرضی تیم بایرن مونیخ توانسته به همراه باواریایی‌ها سوپرکاپ آلمان و بوندس لیگا را فتح کند و با توجه به حضورش در نیم فصل اول در رئال مادرید توانست سوپرکاپ اسپانیا را فتح کند و سهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا داشته باشد. این مسئله در حالی است که اودریوزولا هم‌اکنون به همراه بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و ممکن است بایرن در این جام به قهرمانی برسد و در آن صورت این بازیکن ۲۴ ساله می‌تواند مدال پنجم خود را هم در یک سال دشت کند. او قبل از ترک رئال یک بار در جریان یک بازی لیگ قهرمانان، مقابل بروژ بازی کرده بود.

اودریوزولا در بایرن هم فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و بازی مقابل چلسی اولین حضور او به همراه بایرن در لیگ قهرمانان اروپا بود که منجر به یک پاس گل هم برای او شد.

اودریوزولا در بازی‌های امسال ۳ بار در بوندس لیگا، یک بار در جام حذفی آلمان و ۴ بار در لالیگا حضور یافته. او در جریان رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا از روی سکوها بازی‌ها را دنبال کرد اما مدالش را دریافت کرد و آن را در کنار مدال جام جهانی باشگاه‌های سال گذشته خود گذاشت. اودریوزولا به این ترتیب هر ۱۵۳ دقیقه یک بار یک جام گرفته است!

آینده اودرویزولا البته مشخص نیست زیرا او احتمالا بایرن را ترک می‌کند و به اسپانیا برمی‌گردد اما رئال هم تمایل چندانی به حفظ او ندارد.

1101