در آستانه فیفا دی، تیم ملی همچنان بدون لباس

در آستانه فیفا دی، تیم ملی همچنان بدون لباس

خبرگزاری فوتبالی- تیم‌های ملی فوتبال ایران در آستانه برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی همچنان بدون لباس هستند.

 به گزارش فوتبالی، مسابقات ملی پس از ماه‌ها وقفه از شهریورماه آغاز می‌شود و در نخستین اتفاق، تیم‌ملی بزرگسالان در فیفادی‌ها دو بازی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد که یکی از بازی‌ها با ازبکستان است. به همین منظور، حدود دوماه قبل دبیرکل فدراسیون فوتبال جلساتی را با مدیران تیم‌های ملی برگزار کرد تا بعد از اعلام نیاز به اسپانسر پوشاک تیم‌های فدراسیون فوتبال، البسه مورد نظر تأمین شود و از این حیث مشکلی به وجود نیاید. با این حال از آن زمان تاکنون، پوشاک جدیدی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار نگرفت و درنهایت نماینده شرکت آلمانی در ایران از فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال به صورت یک‌طرفه خبر داده است.

شرکت آل اشپورت با توجه به شرایط پیش آمده(ویروس کرونا)، مشکلات صادرات و واردات کالا و منع پرواز از کشورهای مختلف و دشواری های تامین البسه تیم ملی، این شرکت با استناد به بند فورس ماژور قرارداد، اظهارنامه فسخ خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا همکاری کوتاه مدت ال اشپورت با تیم های ملی به اتمام برسد.

 لغو یک‌ طرفه قرارداد از سوی نماینده شرکت آل‌اشپرت در منطقه، مورد قبول و موافقت فدراسیون قرار نگرفته است. بدون ‌شک در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع رقابت‌های ملی، فدراسیون قادر به یافتن البسه مورد نیاز نیست و این اتفاق ضربه بزرگی از حیث مسائل مادی و معنوی به تیم‌های ملی می‌زند.

7655