عکس / احتمال بازداشت کاپیتان سابق روسیه پس از زخمی کردن داور

عکس / احتمال بازداشت کاپیتان سابق روسیه پس از زخمی کردن داور

خبرگزاری فوتبالی - رومن شیروکوف، هافبک سابق تیم ملی روسیه، به اتهام حمله به یک داور و زخمی کردن او تحت پیگیرد قانونی قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، شیروکوف 57 بازی ملی در کارنامه داشته و 13 گل نیز به ثمر رسانده است. او در سه جام ملت‌های اروپا به میدان رفته و سابقه کاپیتانی تیم ملی کشورش را نیز دارد. این بازیکن همچنین در سال 2008 با زنیت سن پترزبورگ قهرمان لیگ اروپا شد. او که حالا 39 سال دارد روز دوشنبه در یک رقابت آماتور به میدان رفت که برای شبکه تلویزیونی بود که در آن به عنوان مفسر حضور پیدا می‌کرد. در مرحله یک چهارم و در حالی که شیروکوف در کنار هافبک سابق اسپارتاک مسکو، آندری تیخونوف، و چند نفر دیگر از مفسران این شبکه بازی می‌کرد، پس از این که یک صحنه مشکوک پنالتی اعلام نشد، با داور درگیر شد. او شروع به فریاد کشیدن بر سر نیکیتا دانچنکو، داور بازی، کرد که در سوت خودش دمیده بود و آماده نشان دادن کارت به این بازیکن بود. یکی از شاهدان خبر از تهدید این بازیکن داد و گفت: " او به داور گفت که اگر کارت قرمر نشان بدهد به او مشت خواهد زد. " 

وقتی داور کارت قرمز خود را بیرون آورد، شیروکوف با مشت به صورتش زد، او را به زمین انداخت و با لگد به شکمش ضربات متوالی را وارد کرد. بازیکنان حاضر در میدان سریعا به سمت این بازیکن رفته تا جلویش را بگیرند و پس از آن تیم پزشکی به سراغ داور بازی آمد و با آمبولانس او را به ورزشگاه رساند. منابع خبری در روسیه اعلام کرده‌اند که این اور دچار شکستگی از ناحیه ابرو و کبودی‌های متعدد شده است. بازی نیز نیمه کاره رها شد. این بازی تحت نظر فدراسیون فوتبال روسیه نبود در نتیجه احتمالا محرومیتی شامل حال او نخواهد شد. با این حال گفته می‌شود که پس از حضور 4 ساعته دانچنکو در بیمارستان، این بازیکن تحت پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت. 

1811