با درخواست فکری؛ ممشلی تمدید می کند، قهاری در نساجی می ماند

با درخواست فکری؛ ممشلی تمدید می کند، قهاری در نساجی می ماند

خبرگزاری فوتبالی- با درخواست محمود فکری قرارداد دو بازیکن تیم نساجی که مصومیت رباط صلیبی دارند تمدید می شود.

به گزارش فوتبالی،سرمربی نساجی مازندران دیروز با حضور در باشگاه نساجی از مدیر عامل این باشگاه خواست برای فصل آینده قرارداد مجتبی ممشلی و احسان قهاری راتمدید کنند که این درخواست مورد موافقت مدیریت باشگاه قرار گرفت. 

مدافع چپ پا و بدون حاشیه نساجی در بازی با سپاهان با مصدومیت شدید از زمین بازی خارج شد و متاسفانه معاینات اولیه نشان می دهد رباط پای او پاره شده و همانند احسان قهاری هافبک راست پای این تیم باید جراحی شود. احسان قهاری نیز در بازی دوستانه با نیروی زمینی با این اتفاق تلخ مواجه شد. قرارداد مجتبی ممشلی بر خلاف احسان قهاری تمام شده اما سرمربی تیم نساجی روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه از مدیر عامل این باشگاه درخواست کرد تا قرارداد مجتبی ممشلی تمدید و احسان قهاری هم در لیست فصل بعد نساجی حضور داشته باشد. 

مجتبی ممشلی در سه فصل اخیر یکی از بازیکنان کلیدی نساجی بوده که در صعود این تیم به لیگ برتر نقش داشت. او این فصل هم ارایه گر بازی های خوبی برای تیم بود. او در بازی با فولاد با گل دقایق آخر خود سه امتیاز ارزشمند برای نساجی به ارمغان آورد و موجب کامبک رویایی برای نساجی شد. 

فشردگی بازی ها و بازی در چمن مصنوعی بی کیفیت ورزشگاه وطنی قائمشهر موجب شده تا نساجی در هفته های اخیر بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

7655