تمجید کاپیتان کپنهاگن از سولشر و لبخند شرمساری فرناندس

تمجید کاپیتان کپنهاگن از سولشر و لبخند شرمساری فرناندس

خبرگزاری فوتبالی - زکا، کاپیتان اف سی کپنهاگن، پس از دیدار شب گذشته برابر منچستریونایتد از اوله گونار سولشر، سرمربی این تیم، تمجید کرد و اشاره مربی نروژِ به درخشش برونو فرناندس نیز باعث خوشحالی و خجالت این بازیکن شد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ با پیروزی 0 - 1 برابر تیم دانمارکی به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند و این برونو فرناندس بود که تک گل این تیم را در وقت‌های اضافه از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم حریف کرد. زکا که هوادار یونایتد است علیرغم شکست تیمش از این فرصت استافده کرد تا از سولشر بابت پیشرفتی که از زمان حضورش در اولدترافورد حاصل شده تشکر کند. او پس از سوت پایان بازی با سولشر دست داده و گفت: " بابت تمام کارهایی که در منچستریونایتد انجام دادی از تو تشکر می‌کنم. "

سرمربی یونایتد نیز با اشاره به فرناندس که در کنار آنها راه می‌رفت، گفت: " ما تلاش کردیم که همه چیز را به حالت قبل برگردانیم. او کمک زیادی به ما کرد. این پسر به ما کمک می‌کند. او کمی عصبانی شد که می‌خواستم تعویضش کنم. مدام داشت توپ را به شما می‌داد. "

زکا پیش از این دیدار نیز در مصاحبه‌هایی از علاقه قلبی و قدیمی خود نسبت به منچستریونایتد خبر داده و مدعی شده بود که بازی در این تیم رویای او بوده است. 

1811