تشکیل پرونده برای پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها/منظور سخنگوی قوه قضائیه چه کسی است؟

تشکیل پرونده برای پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها/منظور سخنگوی قوه قضائیه چه کسی است؟

خبرگزاری فوتبالی- سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل پرونده برای پسر یکی از روسای فدراسیون های ورزشی خبر داد.

به گزارش فوتبالی، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به این پرسش گفته شده است رئیس سابق یکی از فدراسیون‌های ورزشی فساد مالی داشته است و استعفای وی به دلیل همین موضوع بوده است یا خیر، گفت: اگر منظورتان همان فردی است که در ذهن من است موضوع ابربدهکاری نداریم.

وی افزود: پسر یکی از روسای فدراسیون‌ها مشکلاتی داشته که برایش پرونده ای تشکیل شده است و استعفا و عدم استعفا، تاثیری در رسیدگی‌های قضایی ندارد.

آنچه سال‌هاست اهالي ورزش و رسانه‌ها از وزارت ورزش و قوه قضاييه و نيروهاي امنيتي درخواست كرده‌اند برخورد با فساد سازمان‌يافته در ورزش و مخصوصا فوتبال بوده است. اما كاش اين برخورد به ‌گونه‌اي باشد كه جاي هيچ‌گونه حرف و حديثي در عزم وزارت ورزش براي برخورد با فساد باقي نگذارد. اگر قرار باشد رسانه‌ها و مردم نفهمند چه شخصي و به چه دليلی بازداشت شده است يا اگر قرار باشد افراد يكي‌يكي و در فواصل زماني طولانی ‌مدت دستگير شوند آن وقت اين شائبه به وجود می‌آيد كه در برخوردها نگاه‌هاي سليقه‌ای صورت گرفته است

آن‌طوركه از بيانيه هفته گذشته وزارت ورزش و صحبت های مسعود سلطانی‌فر و همچنین سخنگوی قوه قضاییه برمي‌آيد اين است كه فسادي فراگير در ورزش كشور وجود دارد و قرار است با حمايت وزارت اطلاعات،قوه قضائیه و نهادهای امنیتی ريشه اين فساد خشكانده شود.

آنچه خواسته رسانه ها از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی است این است که برخورد با فساد شفاف و به صورت ریشه ای صورت گیرد.

7655