بازیکن مبتلا به کرونای اتلتیکو مادرید: علائمی ندارم/ قرنطینه هستم

بازیکن مبتلا به کرونای اتلتیکو مادرید: علائمی ندارم/ قرنطینه هستم

خبرگزاری فوتبالی – بازیکن مبتلا به کرونای تیم اتلتیکو اعلام کرده علائمی ندارد اما در خانه قرنطینه شده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اعلام شد ۲ بازیکن از تیم اتلتیکو مادرید به کرونا مبتلا شده‌اند اما در ابتدا نامی از آن‌ها برده نشد. پس از گذشت چند ساعت مشخص شد این دو بازیکن، شیمه ورسالیکو و آنخل کوره‌آ هستند که تست کرونایشان مثبت از آب درآمده و به این ویروس مبتلا شده‌اند. به همین دلیل ورسالیکو و کوره‌آ از سفر اتلتیکویی‌ها به لیسبون بازماندند و نمی‌توانند از این به بعد روخی بلانکو را در مراحل باقی مانده از لیگ قهرمانان همراهی کنند.

در همین زمینه خود ورسالیکو با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی گفته: می‌خواهم تایید کنم که حال جسمی خوبی دارم و اصلا هیچ علائمی در خود حس نمی‌کنم. برخی از پارامترهای آزمایش من اندک بالاتر از حد مجاز بود و به همین دلیل من باید در قرنطینه باشم و از ارتباط با هم‌تیمی‌هایم دوری کنم. باید برای چند روز آینده در خانه حضور داشته باشم و بیرون نروم اما تمرین می‌کنم. امیدوارم به زودی به زندگی عادی برگردم.

اتلتیکویی‌ها در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پنجشنبه شب به مصاف لایپزیش می‌روند. برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار آتالانتا و پاریسن ژرمن خواهد رفت.

1101