گزارش روز؛ چرا بارسلونا می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود؟

گزارش روز؛ چرا بارسلونا می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود؟

خبرگزاری فوتبالی – مارکا در یک گزارش به بررسی دلایلی پرداخته که با استناد به آن می‌توان احتمال داد بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا توانست با برد مقابل ناپولی به لیسبون صعود و خود را به عنوان مدعی معرفی کند. آن‌‌ها تا مرحله فینال رقبای قدرتمندی مانند بایرن و احتمالا سیتی را پیش رو دارند اما بازهم شانس بالایی برای فتح جام دارند. مارکا در گزارشی چند دلیل برای امید داشتن به بارسلونا برای فتح جام اشاره کرده است.

حضور لیونل مسی
او تمام شدنی نیست و حتی همین حالا هم که در دوران اوج به سر نمی‌برد یک سر و گردن از دیگر بازیکنان بهتر بازی می‌کند. مسی تنها ۱ ساعت در بازی با ناپولی خوب بازی کرد و همان یک ساعت کار ناپلی‌ها را ساخت.

رسیدن غایبین
بوسکتس و ویدال در دیدار مقابل ناپولی محروم بودند اما در بازی مقابل بایرن حضور خواهند داشت. این دو تاثیر زیادی در تیم ستین دارند. دمبله هم می‌تواند در ادامه رقابت‌ها برای بارسا بازی کند.

بازگشت دی‌یونگ به اوج
هافبک هلندی بارسا مانند روزهای اوجش در آژاکس بازی می‌کند. او مقابل ناپولی در نیمه زمین حریف ۹۳ درصد پاس صحیح ارسال کرد که باعث برتری تیمش شد. حالا دیگر بارسایی‌ها دلشان برای آرتور تنگ نخواهد شد.

فرمت جدید لیگ قهرمانان
دیدارهای تک حذفی به سود بارسلونا است! بوسکتس می‌گوید این شیوه به نفع هیچکس نیست اما بارسلونایی که در ۲ فصل گذشته با کامبک‌هایی وحشتناک در بازی‌های دور برگشت از لیگ قهرمانان حذف شده، حالا شانس بیشتری برای موقیت در اروپا دارد.

بهبود نمایش‌های خط دفاعی
نقش ترشتگن، پیکه و لنگله در تیم ستین بسیار مهم است. ترشتگن می‌خواهد ثابت کند چیزی از نویر کم ندارد. پیکه در نمایش‌های امسالش استمرار داشته و لنگله هم می‌خواهد به پیشرفتش ادامه دهد. بارسلونا پس از دوران قرنطینه در خط دفاع بسیار بهتر از قبل کار کرده و امیدوار است این مسئله هم به آن‌ها در راستای قهرمانی در لیگ قهرمانان کمک کند.

1101