مجازات سنگین رئیس باشگاه ترابزون اسپور به جرم حبس تیم داوری

مجازات سنگین رئیس باشگاه ترابزون اسپور به جرم حبس تیم داوری

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم اتم حاجی‌عثمانوغلو، رئیس باشگاه ترابزون اسپور که هفته پیش به دنبال تساوی خانگی تیمش برابر گازیانتپ اسپور، از خروج داور بازی و کمک‌های او از ورزشگاه محل بازی ممانعت به عمل آورد و تا صبح روز بعد آنها را در اتاق داوران حبس کرد، 280 روز اجازه فعالیت نخواهد داشت.

رئیس باشگاه ترابزون که از نادیده گرفته شدن یک خطای پنالتی به سود تیمش از سوی داور بازی چاقتای شاهان عصبانی بود، پس از این دیدار که با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت، داوران را در اتاق‌شان حبس کرد و در نهایت با میانجیگری رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه آنها را آزاد کرد. البته او دلیل حبس کردن داوران را به دلیل مسائل امنیتی و حفظ امنیت خود آنها عنوان کرد.

این‌طور که پیداست توجیه حاجی‌عثمانوغلو مورد قبول مسئولان واقع نشده و از سوی فدارسیون فوتبال ترکیه برای او مجازات سنگینی در نظرگرفته شده است که جریمه نقدی شامل 150 هزار و 116 لیر ترکیه (معادل 3.250 پوند) می‌شود.

علاوه بر حاجی‌عثمانوغلو 9تن دیگر از مدیران باشگاه ترابزون‌اسپور نیز جریمه و هر یک برای مدتی مختلف از همراه این تیم محروم شده‌اند. علاوه بر این تیم ترابزون اسپور نیز به انجام دو بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شده است.

انتهای پیام/