مدافع سابق پاریسن ژرمن: میهمانی‌های ما در پاریس اندکی غیر معمولی بود

مدافع سابق پاریسن ژرمن: میهمانی‌های ما در پاریس اندکی غیر معمولی بود

خبرگزاری فوتبالی – مدافع سابق تیم پاریسن ژرمن از دوران حضورش در این تیم می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، توماس مونیه، بازیکن سابق پاریسن ژرمن که از سال سال ۲۰۱۶ در این تیم حضور داشت و حالا به دورتموند پیوسته است اعلام کرده در زمان حضورش در PSG در میهمانی‌های زیادی که به مناسبت تولد بازیکنان برگزار می‌شده حضور پیدا کرده است.

مونیه در گفت و گو با RTBF گفته: میهمانی‌های ما در زمانی که در پاریس بودم باورنکردنی بود. زمانی که در بروژ بودیم تولد بازیکنان را در هنگام بازی با دارت یا حضور در استخر جشن می‌گرفتیم اما در پاریس همه چیز بی‌نظیر بود که البته متناسب با شرایط باشگاه بود. جایی اجاره می‌شد و چند صد نفر میهمان در آن حضور پیدا می‌کردند. زمانی که میهمان‌ها را می‌دیدید متوجه می‌شدید سوپراستار‌ها بیشتر از فوتبالیست‌ها بودند. همیشه اوقات خوبی داشتم اما اندکی غیر معمول بود. به هر حال قسمتی از حضور من در پاریسن ژرمن بود. قسمتی از دوران حضور من.

مونیه در ادامه افزود: دوست داشتم در بازی مقابل آتالانتا حضور پیدا کنم و زمانی که با مدیر برنامه‌هایم در دورتموند حضور داشتم التماس می‌کردم که بتوانم فصل را با پاریسن ژرمن به اتمام برسانم. یک نامه از باشگاه دریافت کردم که در آن گفته شده بود من دیگر در پاریسن ژرمن جایی ندارم و نباید در تمرینات حضور پیدا کنم. حتی برای هفته آخر. واقعا باورنکردنی بود.

1101