واکنش سولشر به خرید سانچو: درباره بازیکن تیمی دیگر حرف نمی‌زنم

واکنش سولشر به خرید سانچو: درباره بازیکن تیمی دیگر حرف نمی‌زنم

خبرگزاری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا از صحبت درباره جیدون سانچو و شرایط خرید این بازیکن از دورتموند خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، یونایتد موفق شد پس از پیروزی 0 - 1 برابر تیم دانماریکی کپنهاگن در وقت‌های اضافه، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا صعود کند. پنالتی برونو فرناندس در دقیقه 95 پیروزی شیاطین سرخ در این دیدار را رقم زد و آنها در مرحله بعدی باید به مصاف برنده دیدار ولوز و سویا بروند. اما شایعات درباره احتمال پیوستن جیدون سانچو به اولدترافورد همچنان ادامه دارد. پیش از این مقامات دورتموند مدعی شده بودند که این بازیکن علیرغم علاقه یونایتد به حضورش در این باشگاه آلمانی ادامه خواهد داد. سولشر در پاسخ به سوالی درباره سانچو گفت: " من نمی‌توانم درباره بازیکنان تیمی دیگر اظهار نظر کنم. من نمی‌توانم چنین کاری را انجام دهم. شما این را می‌دانید. من هرگز چنین کاری نمی‌کنم. "

سرمربی نروژی درباره شرایط بازی گفت: " خوشحالم که صعود کردیم. فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودیم. می‌توانست یکی از شب‌هایی باشد که به ضربات پنالتی ختم می‌شود. آنها کار را برای ما سخت کردند. برابر تیم خوبی بازی کردیم که به خوبی سازماندهی شده بودند. آنها یک برنامه برای بازی خود داشتند. می‌دانستیم که پیروزی برابر آنها دشوار خواهد بود. می‌دانستیم که شانس‌هایی به دست خواهیم آورد. "

1811