تمجید کونته از شاگردانش پس از صعود به نیمه نهایی؛ حالا عصبانی نیستم!

تمجید کونته از شاگردانش پس از صعود به نیمه نهایی؛ حالا عصبانی نیستم!

خبرگزاری فوتبالی – آنتونیو کونته پس از برد شاکردانش مقابل لورکوزن به تمجید از عملکرد آن‌ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته پس از برد به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال و راضی هستیم زیرا نمایش خوبی داشتیم. به خوبی خودمان را آماده مردیم و به لورکوزن اجازه ندادیم به راحتی بازی کند. کارهایی را انجام دادیم که در تمرینات روی آن‌ها کار کرده بودیم. مانند همیشه می‌گویم که می‌توانستیم زودتر بازی را مال خود کنیم تا کار تمام شود و اندکی استراحت کنیم. به حریف فرصت چندانی ندادیم اما خودمان فرصت زیادی برای گلزنی داشتیم. بازیکنان نشان دادند تا چه اندازه تشنه پیروزی هستند.

کونته در ادامه گفت: ما فرصت پیدا کردیم تا در لیگ اروپا در نیمه نهایی بازی کنیم پس می‌توانیم خوشحال باشیم اما از فردا باید برای نیمه نهایی خودمان را آماده کنیم. می‌خواهیم به حداکثر موفقیت برسیم. لوکاکو؟ سخت است زمانی که چنین نمایشی دیده‌اید درباره تک تک افراد صحبت کنید. لوکاکو فصل فوق‌العاده‌ای داشته. برای او خوشحالم زیرا شایستگی داشته اما باید از همه تیم تشکر کند چون آن‌ها باعث شدند روملو در بهترین فرم حرفه‌ایش قرار داشته باشد.

کونته در پایان گفت: به خوبی توانستیم بایر لورکوزن را پرس کنیم و برایشان مشکل ایجاد کنیم. سمیر هندانوویچ به خوبی متوجه می‌شد کدام بازیکن فضا دارد و او باید پاس را به آن بازیکن بدهد. امشب (شب گذشته) عصبانی نیستم. به شاگردانم بابت کارهایی که در سری آ انجام دادند و حالا در لیگ اروپا اینگونه برنده می‌شوند تبریک می‌گویم.

1101