لوکاکو: رکوردها صرفا رکورد هستند؛ بارلا بهترین بازیکن بود نه من!

لوکاکو: رکوردها صرفا رکورد هستند؛ بارلا بهترین بازیکن بود نه من!

خبرگزاری فوتبالی - اینتر میلان موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک بایر لورکوزن را شکست دهد، لوکاکو در این بازی درخشان ظاهر شد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو پس از بازی با بایر لورکوزن معتقد است که نیکولو بارلا بهترین بازیکن این بازی بود، او گل اول اینتر را در دقیقه‌ی 15 به ثمر رساند. لوکاکو رکوردی جدید ثبت کرده است، او تبدیل به اولین بازیکنی شد که توانسته در 9 بازی پیاپی در لیگ اروپا یا جام یوفا گلزنی کند. روملو لوکاکو در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"رکورد ها فقط رکورد هستند، اما پیروزی بسیار مهم تر بود، لورکوزن تیمی با کیفیتی عالی و مربیِ درجه یکی است. ما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم، چرا که از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم با اختلاف بیشتری پیروز شویم. دفاع عالی کار کرد و از نظر من بهترین بازیکن زمین، بارلا بود، زیرا در هفته های اخیر او فوق العاده بوده است و در همه جا حضور دارد."

مهاجم بلژیکی در ادامه گفت:" ما اخیراً  پیشرفت کرده‌ایم، فقط باید از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم تا زود تر تکلیف بازی ها را روشن کنیم. اکنون یک هفته فرصت داریم تا برای مرحله نیمه نهایی آماده شویم. این یک بازی بزرگ دیگر خواهد بود و ما باید آماده باشیم."

1470