منچستریونایتد 1-0 کپنهاگن؛ شیاطین سرخ آماده بازی انتقام

منچستریونایتد 1-0 کپنهاگن؛ شیاطین سرخ آماده بازی انتقام

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد به سختی و با پنالتی برونو فرناندز توانست با نتیجه یک بر صفر در مقابل کپنهاگن پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد که در این فصل رکورد دار گل زدن از روی نقطه پنالتی در لیگ انگلیس بود در مقابل کپنهاگن نیز در وقت اضافه و در دقیقه 95 با پنالتی برونو فرناندز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

شیاطین سرخ با این پیروزی به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدند و حالا اگر سویا حریفشان شود، بازی انتقام در پیش خواهد بود. در حقیقت منچستریونایتد فراموش نکرده که دو سال پیش به شکل شگفت انگیزی توسط سویا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و اگر تیم اسپانیایی به نیمه نهایی برسد و حریفشان شود، بازی انتقامی در پیش خواهد بود.

حضور اینتر و منچستریونایتد در نیمه نهایی لیگ اروپا باعث شده تا تنور مسابقات برای هواداران دو تیم داغ باشد چرا که هر دو تیم هواداران زیادی دارند و اگر هردوی آنها به فینال برسند قطعا فینال جذابی را در شهر کلن آلمان شاهد خواهیم بود. سولشر هیجان خاصی دارد تا بتواند که با قهرمانی در لیگ اروپا محبوبیتش در میان هواداران را دوچندان کند. شیاطین سرخ سه سال پیش نیز زیر نظر مورینیو فاتح لیگ اروپا شده بودند و قهرمانی کسب کرده بودند.

4125