مربی پیکان: استرس زیادی روی بازیکنان بود/با شکست نفت وضعیت‌مان بهتر شد

مربی پیکان: استرس زیادی روی بازیکنان بود/با شکست نفت وضعیت‌مان بهتر شد

خبرگزاری فوتبالی-مربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به شرایط تیم، فشار زیادی روی بچه‌های ما در دیدار با نفت بود.

به گزارش فوتبالی،بهروز مکوندی پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل نفت آبادان اظهار داشت: ما تمام سعی و تلاش مان این بود که پیروز شویم و می‌دانستیم که اگر شکست بخوریم کارمان خیلی سخت شده و شانس‌مان کم می‌شود. طبیعی هم بود به خاطر شرایط مسابقه استرس زیادی روی بچه‌های ما باشد.

وی ادامه داد: نفت جزو تیم‌های بالای جدول است و تا چند بازی قبل هم شانس کسب سهمیه داشت. تمام تلاش‌شان را در این بازی کردند و ما می‌دانستیم که مقابل چه تیم خوبی بازی داریم. هم ما و هم آنها موقعیت‌های خوبی نصیب مان شد و می‌توانست در چند صحنه جای برنده و بازنده عوض شود.

مربی پیکان گفت: خوشحالیم که سه امتیاز را کسب کردیم و یک مقدار وضعیت‌مان بهتر شد، اما همه چیز ادامه دارد. دو بازی خیلی سخت داریم. امتیازهای زیادی را از دست داده‌ایم و بالا آمدن در جدول سخت است. از مدیران ایران خودرو تشکر می‌کنیم که همواره حمایت کردند و امشب هم به رختکن آمدند.

مکوندی در پاسخ به این سوال که با توجه برد گل گهر نتیجه بازی‌ها را پیگیری می‌کردید یا خیر، اظهار داشت: استفاده از موبایل ممنوع بود و نتیجه‌ها را پیگیری نمی‌کردیم. نگاه ما این بود که اگر می‌خواهیم در لیگ بمانیم باید نگاه‌‌مان به قدرت خودمان باشد و امیدواریم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی در مورد اینکه در پایان فصل فشار زیادی روی مربیان است، گفت: این موضوع طبیعی است و امیدوارم ساکت الهامی، سرمربی تراکتور هم زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. واقعا رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخت است و از ابتدای فصل تاکنون حدود 13 ماه به طول انجامیده است. ببینید چقدر بازیکنان مصدوم  داده‌ایم و چندین مربی تغییر کرده‌اند. هزینه‌های زیادی صورت گرفته است و تیم‌های پایین جدول چقدر تلاش می‌کنند که نیفتند، به همین دلیل فشار زیادی روی مربیان است. 

مربی پیکان در مورد عملکرد داوری عنوان کرد: نمی‌خواهم در مورد قضاوت داور صحبت کنم و همیشه سعی کردیم اگر هم مشکلی است به کارشناسان بسپاریم و قانونی عمل کنیم. اگر داوری هم به ضرر ما سوت بزند، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، اما انتظار داریم به خاطر اینکه در انتهای فصل هستیم داوران تلاش شان را بیشتر کنند تا اشتباهی رخ نداده و زحمات یک فصل تیم‌ها هدر نرود.

7575