دلیل بانداژ دست هافبک بارسلونا مقابل ناپولی مشخص شد: نیش پشه!

دلیل بانداژ دست هافبک بارسلونا مقابل ناپولی مشخص شد: نیش پشه!

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در روز شنبه با پیروزی سه بر یک مقابل ناپولی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد. فردنکی دی یونگ هافبک هلندی اما به خاطر بانداژ دست چپش در طول بازی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، خیلی از هواداران دی یونگ می خواستند بدانند که علت بانداژ دست وی چه بوده است و حالا نامزد بازیکن هلندی در ویدیویی از راز این ماجرا پرده برداری کرده است. در حقیقت دی یونگ پیش از بازی با ناپولی با نیش پشه مواجه شده که روی دستش واکنش آلرژیک شدیدی گذاشته بود و به همین خاطر مجبور شده بود که در بازی مقابل ناپولی روی دست خود بانداژ بمانند.

در این ویدیو، فرنکی در خانه اش خندان نشسته است و دستانش را به سمت دوربین نشان می دهد تا مشخص شود که دست چپش به شکل قابل توجهی ورم کرده است. شاید در نگاه اول نتوان باور کرد که نیش پشه چنین تاثیر وحشتناکی بگذارد و برخی شاید حتی تصور کنند که در یک دعوای خیابانی دچار این اتفاق شده است. 

البته دی یونگ در بازی مقابل ناپولی در حالی که از مصدومیتش برگشته بود نمایش خوبی از خود ارائه داد. به هر صورت فرنکی از سال اول حضورش در بارسلونا و زندگی در کنار میکی کیمنی خوشحال است و سعی می کند که حتی با وجود حشرات موذی از روزهای خود لذت ببرد.

4125