کابوس زندگی شخصی ایکاردی راهی لیگ دسته سه ایتالیا شد

کابوس زندگی شخصی ایکاردی راهی لیگ دسته سه ایتالیا شد

خبرگزاری فوتبالی - مکسی لوپز آرژانتینی که سابقه حضور در ریورپلاته، بارسلونا و میلان را دارد، روز دوشنبه اعلام کرد که به باشگاه سامبندتسه در لیگ دسته سه ایتالیا ملحق خواهد شد تا چالش فوتبالی جدیدش را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، مکسی لوپز بعد از ان که به تیم کروتونه برای صعود به سری آ کمک کرد حالا در سن 36 سالگی در پیامی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که به تیم سامبندتسه ملحق شده است.مهاجم آرژآنتینی در پیامی نوشت " برای این که با گلزنی در تیم جدیدم خوشحالی کنم، هیجان زده هستم. آیا شما هم آماده هستید؟"

سامبندتسه چهاردهمین تیم مکسی لوپز خواهد بود. او که در آکادمی ریورپلاته رشد کرده است در سال 2006 توانسته با بارسلونا فاتح چمپیونزلیگ شود و حالا به نظر می رسد که برای سالهای پایانی فوتبال خود ترجیح مید هد که در تیمی با سطح پایین تر بازی کند.

در سالهای اخیر نام مکسی لوپز بیش از هر چیزی پیرامون مائورو ایکاردی مطرح شده است. در حقیقت واندا نارا پیش از ازدواج با ایکاردی با ماکسی ازدواج کرده بود و به همین خاطر بازیکن اسبق  میلان در سالهای اخیر بارها با پیام هایی که علیه ایکاردی و همسرش واندا منتشر کرده جنجال ساز شده است و به نوعی به کابوس زندگی شخصی ایکاردی تبدیل شده است چرا که مائورو را در جدایی واندا از خودش مقصر می داند.

4125